Er det noen mulighet for å erstatte Homebutton OG har Touch ID fortsatt bruk?

Iphone 6

Denne 4.7-tommers iPhone-skjermen ble utgitt 19. september 2014 og er den mindre versjonen av iPhone 6 Plus. Identifiserbar med modellnumrene A1549, A1586 og A1589.



tv slås på og slås av med en gang

Rep: 667



Lagt ut: 11.04.2016



Jeg utfører mange telefonreparasjoner, og jeg har noen kunder som prøvde å bytte ut skjermen på iPhonene sine selv og brokr hjemmeknappen (for det meste flexkabelen).



Er det noen mulighet for å få Touch ID til å fungere igjen uten å få den reparert eller erstattet av Apple?

Kommentarer:

Det er mulig, men bare apple center kan gjøre det, og jeg byttet ut kundeskjermbildet og hjemmeknappen i apple store, og det fungerte etter at de byttet ut det. den må repareres etter å ha erstattet den, men vet ikke hvordan.



06/12/2017 av David

Vet noen hvor mye utskifting av en hjemmeknapp koster i Apple Center? Og er Apple Care spesielt nødvendig for erstatningen?

07.08.2017 av Sem B

For å erstatte hjemmeknappen med Apple koster det $ 80

06/11/2017 av Tyler Shelley

Jeg bestilte en ny iPhone SE for noen dager siden siden den gamle brøt, og da den kom, fant jeg ut at den ble pusset opp. Touch ID fungerte ikke siden hjemmeknappen ble byttet ut, og så byttet jeg inn den fra den opprinnelige telefonen min, og satte deretter telefonen i DFU-modus og tilbakestill den. Selv om jeg har en original, fungerende hjemmeknapp, fungerer den ikke.

02/01/2018 av Feni

Takk Tyler for den informasjonen, det visste jeg ikke selv heller. Når jeg reparerer gjennom iCracked, vet du også hvilken informasjon jeg trenger (hvis noen) for å få korrigert og rettet den Touch ID-komponenten, da den ikke er min personlige eiendom?

27.02.2018 av Tsjad

30 svar

Valgt løsning

Rep: 60,3k

Bokstavelig talt ikke mulig hvis du bytter ut knappen.

Det er mulig å spleise den ødelagte hjemmeknappen sammen hvis du har ferdighetene. Imidlertid er det ingen 'chip' på en iPhone 6-hjemmeknapp. Den eneste brikken er sensorbrikken smeltet til safirflaten på knappen, det er ikke mulig å fjerne brikken fra knappen eller trekke ut data fra den.

Kommentarer:

Tusen takk for info bro

10.08.2017 av Mushtaq Mahomed

@tomchai du virker veldig hederlig, så jeg vil gjerne stille deg et spørsmål angående iPhone 7/7 + Hjem-knapper. Da jeg gjorde en erstatning på 7+ skjermen min, var jeg hensynsløs og rev den øvre halvdelen av flexen litt, og nå fungerer ikke Touch ID og klikkfunksjon lenger. Planen min er å ta en iPhone 7-hjemmeknapp som ikke er skadet og bytte U10 slik at jeg vil ha den originale U10 på den nye flexkabelen, det ser ut til at dette bare vil fikse klikkfunksjonen, men ikke Touch ID. Vet du hvilken brikke som er for Touch ID på hjemmeknappens bøyning? Jeg vil gjerne vite det, slik at jeg kan bytte både den brikken og U10 til den nye flexen, slik at telefonens hjemmeknapp fungerer. Takk så mye.

04/02/2018 av Ethan

Sensoren under selve knappen er vert for Touch ID-kryptering, så bare den originale knappen fungerer.

05.02.2018 av Tom Chai

Bra andel ..

02.03.2018 av pattonki

Ethan, det vil det ikke. Turtle (U10) vil ikke fungere hvis MESA ikke stemmer overens, og Turtle ikke er paret med enheten uansett, så å flytte det ville være meningsløst.

06/06/2018 av Ben Duffy

Rep: 115

Jeg fikk faktisk en ny til å fungere, jeg koblet først fra batteriet, koblet fra LCD-skjermen, batteriet satt på igjen, la det starte opp koblet til en datamaskin, slik at du vet når det har startet, og deretter kobler du fra batteriet igjen, på LCD-skjermen kobler du fra hjemmet knapp, fest deretter LCD-skjermen igjen, la den starte opp, slå den av igjen, koble til startknappen igjen og starte opp, slå deretter av og gjenopprett i dfu-modus, så vil den fungere, den skriver om koden til hjemmeknappen , Jeg har gjort dette på mange mange telefoner nå med 100% suksess, håper det hjelper

Kommentarer:

Har du prøvd det med den originale Apple-hjemmeknappen fra en annen enhet eller med en erstatningsdel?

05/10/2017 av mOzeb

Jeg prøvde metoden din og i mitt tilfelle på iPhone 6S vil ikke fungere

06/10/2017 av mOzeb

Kan du skrive inn det du sa igjen, jeg kan ikke forstå hva du sier

07/10/2017 av Jadon simpson

var det en hjemmeknapp fra Apple, veldig interessant

08/10/2017 av Mushtaq Mahomed

Hvordan identifiserer du en original hjemmeknapp fra Apple. Jeg har omtrent 20 originale Apple-skjermer, og ingen har en startknapp med et eple på.

08/10/2017 av Richard Clausell

Rep: 12k

Ikke det jeg har funnet, og jeg har sikkert prøvd. Det beste jeg kan finne ut er at det er en brikke i Touch ID-knappen som er parret med logikkortet fra fabrikken. Denne informasjonen lagres et sted på brettnivå, siden en sletting / gjenoppretting ikke tilbakestiller den.

Touch ID er ganske freaking solid sikkerhet. Jeg gir Apple en gevinst på denne.

Kommentarer:

Det kan bare gjelde iPhone 5s. Hjemknappen på iPhone 6 har bare en brikke, selve sensorbrikken.

04/11/2016 av Tom Chai

Det må være noe som lagrer identifikatoren.

Gjør det ikke?

Jeg mener ... det er ikke lagret på enhjørningstopp. Det må være noe som lagrer identifikatoren til startknappen, eller det kan være mulig å bytte hjemmeknapper.

Ikke sant?

04/11/2016 av Josh W.

Ja. IPhone 5s-knappen har to deler, sensorbrikken bak krystallet og kontrollerbrikken på flexen, også den andre enden av kjeden vil være A7 CPU. Men startet med iPhone 6, begynte Apple å bruke en løsning med en brikke, sensorchippen og kontrollerbrikken er en og bare.

Jeg har hørt folk fikse hjemmeknappbøyninger ved å spleise ødelagte ender sammen, erstatte funksjonshull / kveler / motstander på den, eller til og med migrere kontrollerbrikken til iPhone 5s (ikke bekreftet), men chipoverføring ville ikke være mulig for hjemmeknapper på iPhone 6 og over fordi det bare er en brikke og det ikke er mulig å trekke den av krystallen.

05/11/2016 av Tom Chai

er den limt på krystallet? Siden jeg har en hjemmeknapp som har små sprekker, men som fungerer, dvs. at TOUCH ID osv. Måtte erstatte skjermen og fikk en ny hjemmeknapp med den nye skjermen. Trenger du å erstatte knappen ser det bare ikke bra ut med den knuste knappen, vær så snill å hjelpe.

01.05.2017 av Mushtaq Mahomed

Du kan få et Touch ID-mottakelig 'klistremerke' for å beskytte hjemmeknappen og funksjonaliteten. Jeg har en i tillegg til en 5D herdet glassbeskytter, og klistremerket sitter flush. Nesten som om jeg ikke har det ekstra beskyttelseslaget på 3 mm. Det fungerer også med Touch ID-sikkerhet og alle ting Touch ID-orientert.

27.02.2018 av Tsjad

Rep: 34,6k

Dessverre ikke (som jeg er klar over). Den er koblet til prosessoren med en unik ID, så hvis begge ikke stemmer overens, vil berørings-ID ikke fungere. Apple gjorde dette av sikkerhetsgrunner.

Kommentarer:

Jeg hørte at det er en metode med lodding (?) Brikken fra flex eller noe sånt .. Og ville det ikke være mulig å bli kjent med prosessorens unike ID og endre den på hjemmeknappen?

04/11/2016 av ppalfinger

Hvor nerdete vil du at jeg skal bli? Jeg har en ganske god forståelse av hvordan det fungerer, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det på en enkel måte.

04/11/2016 av Josh W.

I teorien, ja. Hvis du kunne lese ID-en til prosessoren, og hadde programvare for å endre ID-en på brikken på hjem-knappen, kan du. Så vidt jeg vet er dette ikke gjort ennå.

Det kan gjøres i fremtiden, men som Josh sier, er Apple veldig tett med sikkerheten. For å si det slik, kan jeg fremdeles ikke finne en måte å omprogrammere SMC-sjetonger fra MacBooks laget for mange år siden, så jeg kan ikke kjøpe dem nye og i stedet måtte trekke dem fra ødelagte tavler ...

04/11/2016 av Reece

@joshw Vennligst prøv å forklare :)

04/11/2016 av ppalfinger

Dette er min logikk:

Apple lager ikke Touch ID-skanneren og logikkortet sammen, men du kan ikke bruke deler som ikke samsvarer, så på et tidspunkt er de paret. Touch ID har en IC, og telefonen har sine ICer, så på et eller annet tidspunkt blir de to paret sammen gjennom programmering. Det ville bare være fornuftig at når programvaren lastes på telefonen, finner den Touch ID-identifikatoren og skaper en unik intern kode. Hvis en av disse delene byttes ut, sjekker ikke koden og Touch ID mislykkes.

Siden ingen mengde programvarehacking har vært i stand til å dekode eller kode dette, er det nesten helt sikkert en engangshendelse som ikke kan gjøres om uten å bruke hvilken som helst metode som brukes fra fabrikken. Jeg er vant til Android-programmering, så i mitt sinn er det en slags MD5-sjekk.

04/11/2016 av Josh W.

Rep: 37

Det er en måte å beholde berørings-IDen når du reparer en iPhone-hjemmeknapp. Jeg pusser opp telefoner og selger det på eBay. Jeg har en haug med hjemmeknapper og blandet dem sammen og trengte å finne den rette hjemmeknappen til telefonen jeg jobbet med. Jeg ringte Apple og de fortalte meg at det kunne gjøres, men fikk aldri fortelle meg hvordan, fordi jeg måtte legge på og egentlig trodde jeg bare representanten ikke visste hva hun snakket om.

Vel, den kvelden fikset jeg en telefon med en svart skjerm og bare tok tak i hvilken som helst knapp for å teste den, og jeg satte telefonen i gjenopprettingsmodus, og etter at jeg begynte å sette den opp mislyktes fingerskanningen ikke, og jeg kunne bruke Touch ID. De var jeg hadde brukt en hvit knapp og Touch ID fungerte, og det kunne ikke vært originalen siden skjermen min var en svart skjerm. Jeg ringte Apple igjen og fikk beskjed om at ja det skulle fungere. Hva representanten forklarte meg var at noen selskaper ikke legger riktig maskinvare på hjemmeknappene de selger for å spare penger, men hvis du kjøper en kvalitetsvare, vil den kunne tilbakestille Touch ID til å fungere ved å gjøre et komplett system gjenopprette i DFU-modus. Så hvem visste at du kan gjenopprette Touch ID, det kommer bare an på hjemmeknappen du kjøpte. De sa at Apple Store og Best Buy kan reparere det for deg og beholde Touch ID.

Kommentarer:

Den hvite hjemmeknappen, var den originale Apple-hjemmeknappen, bare fra en annen iPhone?

19/09/2017 av Marko Himanka

Jeg er ikke sikker, men Apple-representanten sa at den må være av høy kvalitet. Jeg antar at det må være Apple. Jeg vil ringe iPhone-hjelpelinjen hver gang jeg ringer, de er veldig hjelpsomme.

19/09/2017 av Richard

Jeg kan ikke bekrefte hva Richard sa. Etter innlegget ditt var jeg veldig nysgjerrig på om denne metoden ville fungere, så jeg la to iPhones fra hverandre og prøvde Homebutton fra den ene iPhone på den andre, men også etter en normal tilbakestilling og en tilbakestilling i DFU-modus gir telefonen meg fortsatt en berørings-ID-feil ...

02/10/2017 av ppalfinger

Jeg er ganske sikker på at det skjedde kanskje en heldig som jeg tviler på. Jeg leste om det kan gjøres med jailbreak. Hvis dette stemmer, er dette for meg den mest sannsynlige årsaken. Jeg leste om du jailbreak det, selv om du går tilbake til Apples firmware-knappen forblir koblet. Jeg prøvde å også duplisere hva som skjedde med meg, og det har ikke fungert igjen. Jeg tok knapper med originale knapper og la dem på en annen telefon og ingenting. Jeg ringte apple igjen de fortalte meg igjen at det kan gjøres. Jeg begynte å føle at de prøvde å få meg til å bytte skjerm og knapp i eplebutikken. De sa at det definitivt fungerer. Jeg vet ikke om det er sant. Tenker å gå til App Store med en telefon med ikke-fungerende hjemmeknapp og få byttet skjerm og knapp. På denne måten vet jeg om de bare bytter på knappen som later til å programmere den, men jeg har snakket med 4 Apple-representanter på telefonen, og alle garanterte meg praktisk talt at det kunne gjøres. Jeg vil undersøke jailbreak-metoden. Jeg tror jeg kan ha større sjanse på den måten.

02/10/2017 av Richard Clausell

Jailbreaking vil ikke fungere, sikkerhetskoblingen fungerer under OS-nivået. Det er en sammenkoblingsrutine i fastvaren, men krever at Apple-serveren signerer forespørselen, som når du oppdaterer systemet. I motsetning til systemoppdatering er denne serveren vanligvis ikke tilgjengelig for publikum. Kanskje det oppstod en feil så på en eller annen måte nådde du den, og den signerte forespørselen for deg.

02/10/2017 av Tom Chai

Rep: 37

Ikke spør hvordan jeg fant ut av dette, men brikken i 'offisielle' TouchID-knapper er egentlig ikke OTP.

Det er faktisk en e2prom, men med den eksterne skrivespenningslinjen dirigert gjennom en cellesikring, så når den er skrevet blir den 'Zapped' og går i åpen krets eller i det minste veldig høy motstand for at ethvert forsøk på å omskrive den da mislykkes.

Måten å fikse dette på ville være å tørke brikken med røntgenstråler. Unødvendig å si at det ville være farlig, men UV-lys kan fungere som det har gjort med mange mindre chips som dette sannsynligvis vil være. Cellestørrelse er sannsynligvis i mikrometerområdet, så det kan være mulig med noe som en Cool-X eller lignende.

Kommentarer:

Jeg lurer på om en degauser ville tørke den. Satser på at det ikke ville

05/11/2020 av James

Rep: 25

Hei, en Touch ID-sensor er unik for hver telefon. Du kan ikke erstatte den selv med den originale. Hvis det fungerer, er du bare heldig fordi telefonen har feil og kan pares med den nye sensoren. Apple fikser hjemmeknappen din ved å erstatte hele frontskjermen og sammenkoble den med Horizon Machine. Apple gjør dette også hvis du trenger utskifting av skjermen. Jeg tror Best Buy også kan reparere Touch ID fordi de hadde Horizon Machine.

Kommentarer:

Beklager, broder, jeg har gjort det med suksess mange ganger for å kjøpe dette. Det er en hurtigtast / strømsyklusteknikk som involverer dfu, koblet til PC (eller iMac i mitt tilfelle) hvor du skal dfu mens du er koblet til, så hold kontakten i PCen og slå av telefonen, koble fra skjermen og batteriet (batteriet først) og koble deretter til igjen maskinvare og ta den ut av dfu med gjenopprettingsmodus. Kan være kinkig, og hvis du går glipp av timingen til og med litt, vil det ikke fungere.!

05/11/2020 av James

hvorfor gjør du ikke en video og legger den ut på youtube og tjener millioner

06/12/2020 av Flarnitet

Rep: 13

Hallo,

bare for å fortelle deg hvordan .. Min Hjem-knapp på iPhone 6S min knakk, og jeg trengte å kjøpe en til. Jeg fikk en fra eBay, for rundt 5 $. Har installert den, og den fungerer helt fint. Unntatt Touch ID. Jeg prøvde å gjenopprette i DFU-modus, som noen brukere her foreslo, men hadde ikke hell til å få Touch ID til å fungere. Kanskje det er mulig bare med original hjemmeknapp fra Apple. Hvis noen fant veien til å få Touch ID til å fungere etter utskifting av hjemmeknappen, kan du gi meg beskjed.

Kommentarer:

ja hvis du fortsatt har den gamle hjemmeknappen

22.12.2020 av Micah

Rep: 1,1k

Jeg byttet ut skjermen på min iPhone 5s Touch ID mislyktes heldigvis hadde flexen med den originale fingeravtrykkskanneren satt den tilbake på telefonen Viola jobbet igjen, kan definitivt si at det er chipparing med logikkortet. Har en iPhone 6 Plus å prøve på neste vil fortelle deg resultatene snart

Rep: 13

apple måtte bytte hjemmeknapp, jeg har til og med prøvd en iPhone 6-hjemmeknapp og satt den på ytterligere seks, men Touch ID fungerer bare med startknappen som logikkortet fulgte med

Kommentarer:

det er mulig hvis du har verktøyet jeg har

4. januar av Micah

Rep: 25

Så alle dere spør om 'har 5-tallet en lagringsbar chipinfo'

Saken er, tenk deg en kuleramme. Du har tre røde og deretter tre blå.

Selvfølgelig er det en rad sjetonger som leser 1 og 0. Men chipleseren

inne i telefonen ser de tre røde og tre blå og sier ok.

Det er hardt kablet, i sjetonger. Det er ikke et lesbart program som sådan

brikken bare lest en serie sjetonger under startknappen, den da

gjør det thang og sier yep, ok det er riktig sjetonger i riktig rekkefølge.

Kanskje for å utvide litt, er det en algoritme som, etter brikken på hjem-knappen

er 'lest', den setter algoritmen i spill og sier yep, 37 det er den.

hva støttes kanskje ikke dette tilbehøret

Poenget er at det ikke er noen programmerbar informasjon å lagre

Kommentarer:

Egentlig har Touch ID-sensorbrikken programmerbar intern lagring, den har oppgraderbar firmware og muligens sikkert nøkkellagringsområde for paringsnøkkel. Den er skrevet på fabrikken og er også mulig å bli skrevet av Apple servicetekniker under reparasjon av skjermen. Nå er problemet at det kreves en digitalt signert kommando for å omprogrammere denne tingen, bare Apple har hovednøkkelen til den. Det ser også ut til at ingen har funnet ut hvordan man kan tvinge lese eller skrive det området av brikken ennå.

04/30/2018 av Tom Chai

Rep: 1

Jeg har ip6s 64gb MKQP2J / A, jeg sjekker at det må være sølv 64gb, men iphone-en min er GULL med gullring rundt hjemmet, touch-ID fungerer fint! rart nok ikke sant? noen anelse om hva som skjer med iphone?

Kommentarer:

Hvor fant du informasjonen (ip6s 64 GB MKQP2J / A)?

Hvis det var i innstillingene dine, har du kanskje et annet hovedkort og en Hjem-knapp enn den din iPhone ble produsert.

02/10/2017 av ppalfinger

Rep: 1

hei, jeg har det samme problemet å. Men det er ingen mening i å parre den originale berøringsknappen med CPU siden fingeravtrykkinformasjonen er plassert et eller annet sted på logikkortet.

Med noe internett-søk har jeg klart å finne noen løsninger, bare å gå inn i DFU-modus og tilbakestille iphone, eller koble fra strømmen for å skylle den.

Kan være flaks eller ikke, men siden de gjorde det, er det verdt å prøve.

Kommentarer:

Denne fyren er den mest clueless av mye

06/06/2018 av 11

Rep: 1

Hvorfor gjøre ting kompliserte, Ipad-en min fungerer med fingeravtrykket til min kone, Finger, så hver gang du vil bruke denne Ipad Touch ID, bør hun være der for meg, ???

Kommentarer:

Du kan faktisk legge til mer enn ett fingeravtrykk for TouchID-tilgang eller deaktivere TouchID og bruke et 4-sifret eller 6-sifret passord i stedet.

09/13/2017 av Rachael Melville

Ikke mulig, iOS er så smart at den kan fortelle om utskriftene er den samme personen eller ikke) :)

09/14/2017 av imoddedit

Rep: 1

Hvis noen tilfeldigvis kommer over situasjonen min, kan du gi meg beskjed om hva som er den beste måten å løse min situasjon på. Jeg har virkelig problemer med iPhone 6-hjemmeknappen min der den er helt bortskjemt. Og jeg husker at jeg hadde et ekstra iPhone 6, men bare hovedkortet (internt) skadet. Ingen skader eksternt. Hovedsakelig, grunnen til at jeg bare ville gjøre dette på grunn av min bortskjemte berørings-ID og den andre reserve-iphone 6s berørings-ID, fungerer helt greit. er det noen mulighet for å bytte ut det nåværende hovedkortet mitt til det ekstra, slik at jeg kan få telefonen til å fungere helt fint med fungerende berørings-ID, fungerende hovedkort og andre relatable deler som er funksjon, fungerer spesielt som en helt ny iPhone 6.

Kommentarer:

U sa at det andre brettet var skadet ...

28.08.2017 av c9679

Rep: 1

Telefonen min er iphone 5s. hva om jeg får det fungerende hjemmet på iPhone 5s og jeg overfører det til en annen iPhone 5s. kan jeg bruke berørings-ID-en igjen

Kommentarer:

Ingen touchid er unik

28.08.2017 av c9679

NEI, berørings-ID-en vil ikke fungere.

30.08.2017 av Kaye

NEI, jeg har et verktøy som kan gjøre det

4. januar av Micah

Rep: 1

Vet noen hvor mye utskifting av en hjemmeknapp koster i Apple Center? Og er Apple Care spesielt nødvendig for erstatningen?

Kommentarer:

130 euro eller telefonbytte eller i verste situasjon bare 20 euro for ingenting (her på Kypros)

02/09/2017 av demetris Xristou

startskjermen i seg selv er anslaget $ 169, men 'annen' skade er estimert til $ 349 (US dollar)

23/01/2018 av Erwin Tieng

Rep: 11

Hva om du overfører original hjemme-knapp fra annen iPhone 6, vil berøre ID-funksjonen?

Kommentarer:

Nei. Det har vært sliten utallige ganger.

note 5 slås ikke på eller lades

02/10/2017 av Tom Chai

Rep: 37

Hvis du overfører den opprinnelige hjemmeknappen, vil den definitivt fungere. Så hvis du tar det med til en butikk for å fikse skjermen, må du be dem om å bytte hjem-knapp, slik at du kan beholde berøringsassistenten din

Rep: 1

Det må være noen metode for programmering av ny berørings-id siden det er en QR-kode trykt over kontakten. Jeg tror sterkt at dette er ledetråden. Men hvordan? Jeg har ingen anelse!

Kommentarer:

QR-kode brukes kun til logistikksporing, den er ikke relatert til nøkkelen.

04/11/2017 av Tom Chai

Det er 5 eller 6 stykker med en QR-kode, så Apple nows hvis en av disse delene endres. Når endret ikke lenger Apple-tjenesten.

15.03.2018 av Marc

Jeg utfører reparasjoner konsekvent, og eple sikkerhet er fortsatt litt uklar for meg. Men fra min forståelse av nand, gpu, cpu, home-knappen, har alle disse pluss mer en bestemt krypteringskode som må være i tråd med den andre. Når den forlater fabrikken, er det ingen reell måte jeg vet om som vil endre det. Det beste er hvis du kjøper en telefon eller bytter ut skjermen, må du kontrollere at den er den opprinnelige startknappen.

09/27/2020 av Anthony gonzalez

Rep: 1

Hei, er det noen som vet hvilken brikke det er på flex-kabelen som er paret til logikkortet? Jeg har den gamle flexkabelen, men den er revet, så jeg tenkte å avlodde den gamle brikken og sette den på den nye erstatningsknappen. Så hvilken brikke er det?

Kommentarer:

når du finner owt gi meg beskjed lol

27.07.2018 av Steven Scott

Rep: 25

Først hallo,

Håper dere kan hjelpe da det ligner på alle spørsmålene ovenfor, så tenkte jeg ville stille her:

Kan jeg bruke et annet bånd fra en annen 6S (ikke OEM) som erstatning, men beholde den eksisterende originale knappen, ville knapp-ID fungere?

Takk Ben

Kommentarer:

Jeg ser ikke noe problem så lenge du bruker den opprinnelige startknappen.

02/12/2017 av Mushtaq Mahomed

Rep: 1

Hvis du bytter ut hjemmeknappen, vil den fungere, men berør I.d vil ikke fungere.

Rep: 1

Eventuell annen skade for iPhone vil bli estimert til samme pris. Så for startskjermen i seg selv er anslaget $ 169, men 'annen' skade er estimert til $ 349

Fra Apple Tech Support

Rep: 1

IPhone 5-en min sprakk, og hjemmeknappen min har falt av. Hjemmeknappen er imidlertid fortsatt i god stand bare at den er brutt av fra kablene. Kan jeg fortsatt fikse skjermen mens jeg gjenoppliver berørings-ID ved hjelp av den opprinnelige startknappen? Hvordan vil den koble til erstatnings-LCD-skjermen? Gi meg du tar på problemet mitt.

Kommentarer:

Iphone five har ikke en fingeravtrykkssensor, så jeg ser ikke problemet. Det er den eneste funksjonaliteten som går tapt når du endrer startknappen. Homwe-knappen fungerer, den kan bare ikke lese fingeravtrykk med mindre den er installert i forbindelse med CPU der koden blir omskrevet for å legge til fingeravtrykksfunksjonalitet, en dynamikk som oppstår når CPUen installeres for første gang.

04/10/2019 av Arnold Spence

Rep: 1

En god del av telefonreparasjonsbutikker har en maskin som parer hjemmeknappen din med telefonen. Apple koster $ 80, og andre butikker vil også fordi apple gjør maskinene til at de kan kjøpe feil, slik at de må reparere det, og det er dyrt.

Rep: 1

Ja dette er mulig

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Kommentarer:

Dette er mulig, men vanskelig og vanskelig. Det er noen måter å oppnå dette på. En ville være å fjerne den ødelagte skjermen mens du forlater den antatte fungerende hjemmeknappen intakt. Den andre innebærer fjerning og oppløsning, så jeg vil ikke berøre det

04/10/2019 av Arnold Spence

Rep: 1

Hjemknappen på iPhone 6s er ødelagt, det er derfor jeg må erstatte den, og berørings-ID-en min fungerer ikke

Rep: 1

Jeg har et verktøy som kan gjøre det her, er en lenke der du kan få en for $ 133 JC V1S V1 LCD-skjerm ekte tone Reparasjonsprogrammer for telefon 11 Pro Max XR XSMAX XS

Rep: 1

Jeg har iphone 8 sin berørings-ID fungerer, men hjemme-knappen er ikke, så er det noen måte å fikse det?

ppalfinger