iPhone 7-hjemmeknappen fungerer ikke etter at skjermen erstatet

iPhone 7

Utgitt 16. september 2016. Modell 1660, 1778 Tilgjengelig som GSM eller CDMA / 32, 128 eller 256 GB / Rose gull, gull, sølv, svart og jet black.



Rep: 455





Lagt ut: 19.9.2016



iPhone 7-hjemmeknappen fungerer ikke etter utskifting av skjermen, hjelp

Kommentarer:

Har du byttet ut skjermen på en telefon som bare ble utgitt for tre dager siden?



19/09/2016 av mayer

ja, jeg har faktisk laget

19/09/2016 av Albert

Jeg har det samme problemet, vi testet to telefoner og det samme problemet skjedde etter endring av originalskjermen !!!!!!

09/20/2016 av jihad

er overskriften virkelig riktig, 'iPhone 7'

23/09/2016 av Abdul Galib |

Hvordan pokker brøt du det egentlig allerede?

23/09/2016 av Gigabit87898

39 svar

Valgt løsning

Rep: 40,5k

Mange spørsmål her og få svar. Her er min oppfatning etter å ha målt reparasjonssamfunnet og gjort noen skjermutskiftninger selv i butikken vår:

FAKTA 1: Hjem-knappen har en innebygd brikke på baksiden av knappen. For å bruke enkle ord lagrer denne brikken nøkkelen som gjør at styret kan gjenkjenne den. Dermed hvis du bruker en annen hjemmeknapp, enten original eller ettermarked, vil brettet ikke gjenkjenne hjemmeknappen.

Som et resultat vil ikke hjemme-knappen ikke være i stand til å skanne fingeravtrykk og vil ikke reagere på noen inngang. Telefonen vil virke som om den mangler startknappen helt. En melding vises også 'Touch ID kan ikke aktiveres.' Den eneste måten å ha hjemmeknappfunksjonen i dette tilfellet er ved å bruke hjelpetrykket aka virtuell hjemmeknapp på skjermen. Og den eneste måten å vekke telefonen på, er å bruke strømknappen eller heve for å våkne.

FAKTA 2: Apple - og bare i en Apple-eid Apple Store, men begynner å dukke opp på noen AASP-er mens jeg skriver dette - kan erstatte skjermen og hjem-knappen og omprogrammere den nye hjemmeknappen og parre den med tavlen / telefonen. Hvis en tredjeparts verksted eller gjør-det-selv skader hjemmeknappen under reparasjon, eller eieren ødelegger den på en eller annen måte, eller den mislykkes, er den eneste måten å få en hjem-knappfunksjon gjenopprettet på denne datoen å ta den til en Apple Store eller en av de AASP-ene som begynner å motta sammenkoblingsmaskinen.

FAKTA 3: Apple gjorde ingenting for å forhindre at du erstatter skjermer med OEM- eller ettermarkedsdeler. Hvis du bytter ut skjermen og overfører startknappen uten å skade den, vil alt fungere normalt. Men forvent at billige deler skal fungere dårlig. Så invester i deler av god kvalitet fra anerkjente leverandører. Utskiftingsskjermbilder bør være så nær Apple-skjermer som mulig når det gjelder: fargekvalitet, bakgrunnsbelysning, berøring, kraftberøring, holdbarhet, rammeløfting, rammebehandling.

FAKTA 4: mange erstatningsskjermer har en defekt sammenkoblingskabel for hjemknappen. Når startknappen fungerer med den originale skjermen, men ikke erstatningsskjermen, er det en dårlig skjerm, og du må garantere den eller erstatte den. Og ja, et helt parti kan være defekt.

Imidlertid, noen ganger mens du demonterer iPhone, skader du forlengelseskabelen for hjemmeknappen på den ødelagte skjermen, så prøver du å montere en dårlig erstatningsdel. Nå fungerer ikke hjemmeknappen verken på den gamle eller den nye skjermen, og du antar at selve hjemmeknappen har mislyktes. Vel nei, noen ganger har det ikke gjort det.

FAKTA 5: Du kan skade hjemmeknappen og miste alle funksjoner, spesielt hvis du river hjemmeknappkabelen. Noen veldig tålmodige mennesker løser sammen stykkene. Jeg vil heller montere en original ødelagt skjerm sammen med den ødelagte hjemmeknappen og sende dem til en Apple Store for fullstendig utskifting og sammenkobling av skjermmontering (se FAKTA 2). Kostnaden for den nye skjermen fra Apple er sammenlignbar i pris til kostnadene ved å sette den ødelagte hjem-knappen sammen igjen etter min mening.

FAKTA 6: i noen tilfeller er en chip (annen enn den i FAKT 1) som er tilstede på startknappen skadet (spesielt under overføring av startknappen fra ødelagt til ny skjerm). Når den er skadet og mislykkes, vil denne brikken forhindre at funksjonen på hjemmeknappen fungerer, for eksempel å avslutte en app og gå tilbake til startskjermen. Men fingeravtrykkskanneren vil fortsatt fungere, og du kan vekke / låse opp skjermen med finger / fingeravtrykk og bruke tilgjengelighet. Denne brikken er tilgjengelig (i motsetning til fingeravtrykkskannerbrikken i FAKTA 1 som praktisk talt ikke kan nås) kan erstattes og problemet kan løses. Noen ganger kan en delvis rive i hjemmeknappkabelen forårsake samme feil. Det kan også repareres av noen mennesker med riktig verktøy, dyktighet og tålmodighet.

EDIT: New Fact (7)

FAKTA 7: Noen reparasjonsteknologer la merke til at en ødelagt frontkamsenhet kan forstyrre funksjonen til Hjem-knappen / Touch ID. For å utelukke denne muligheten, test Home-knappen + Touch ID-funksjonene etter å ha koblet fra frontkameraets flexkabel. MEN, fra og med iOS 11, kan det hende at frontkameraenheten må være til stede / tilkoblet for at iPhone skal starte. Så det kan være å prøve en annen / kjent god en.

REDIGER: iOS 11.0.0-11.0.3

FAKTA 8: Etter utgivelsen hvis iOS 11, og frem til iOS 11.0.3, la vi merke til at noen iPhone 7-enheter ikke kan starte helt eller kan starte opp loop hvis hjemmeknappen mangler eller er skadet (samt frontkammontering). [Ikke verifisert ennå: en teknolog sa at noen i7 ville starte uten hjemmeknappen festet. Teorien hans er at tavleversjonen som har en viss Intel-brikke vil starte uten startknappen, mens tavleversjonen med en Qualcomm-brikke krever at hjemmeknappen skal installeres for å starte opp].

Håper dette vil være til hjelp, og send meg gjerne en melding for mer informasjon eller avklaringer. Jeg deler gjerne.

Kommentarer:

@ sår , Takk for FAKTA, hyggelig å skrive opp.

06/15/2017 av L Pfaff

Sier du at hvis du riper selve hjemmeknappen, kan du avlaste brikken og flytte den til en ny hjemmeknapp, og du vil få både berørings-ID og hjemmeknappfunksjonalitet tilbake?

04/07/2017 av Ramsey F

Nei RamseyF Jeg sier ikke det. Les siste avsnitt igjen.

04/07/2017 av Sår

Jeg har gjort iPhone 7 / 7P så snart erstatningsskjermen var tilgjengelig. Jeg løste vellykket over 100 iPhone 7 / 7P, men jeg stirret bare for å løpe inn i denne situasjonen med hjemmeknappen som ikke fungerte, det skjedde med 4 av de siste reparasjonene mine. Først bestilte jeg, selv om det var en rekke defekte skjermer, jeg bestilte høyeste kvalitet OEM iPhone 7 / 7P erstatningsskjermer, og det samme problemet skjedde med iPhone 7 hjem-knappen. Så min konklusjon er at de siste 2 IOS-oppdateringene rotet med programvaren, med en kombinasjon av erstatningsskjermen. Selv etter å ha erstattet den originale ødelagte skjermen igjen med den originale startknappen, fungerer den fortsatt ikke. Jeg synes det er vanskelig å tro at etter 100 vellykkede reparasjoner, tar jeg av hjemmeknappen feil. Som eller nå sluttet jeg å godta reparasjoner for Iphone 7 / 7P til en validert løsning er funnet.

11/07/2017 av M & D GLOBAL TRÅDLØS

Bro @ m & d du burde godta i andre for at vi alle skal finne denne kuren. Uten telefonen tilgjengelig kan du ikke finne det nøyaktige problemet. Noen telefoner må være en labrats for eksperimentet. Igjen var sikkert ikke problemet med den opprørte oppdateringen bcos den som opprettet denne tråden opplevde problemet mindre enn en uke etter utgivelsen av telefonen. Som os var på 10. Likevel opplever han den myten. Så jeg kan si at du gjorde noe riktig under 100-suksessen. Men det var ikke OS-problemet.

12/07/2017 av Abdul Galib |

Rep: 3.1k

Hei! Jasen her, fra iFixit-teamet. Vi lekte med noen av iPhone 7-enhetene våre og byttet rundt noen få skjermer. Vi klarte å bytte en skjerm fra en iPhone 7 til en annen iPhone 7 - og Touch ID / home-knappen fungerte etter byttet for oss.

Interessert i å se noen av resultatene dere alle får etter at du også bytter skjerm. Fortsett å poste her med resultatene dine! Vi fortsetter å teste på vår side også.

Kommentarer:

Hei Jasen, takk for gode nyheter!

Forsøkte du å bytte komplett med startknappen på, eller overførte du også hjemmeknappen fra den ene skjermen til den andre?

09/24/2016 av Aldrin

Hei Aldrin, vi overførte hjemmeknappen fra skjerm til skjerm, men beholdt den med sin originale iPhone 7.

09/24/2016 av Ash Friedle

Ah flott! Ønsket å sørge for at knappen ikke går i stykker når du prøver å fjerne den :-) takk for informasjonen Jasen.

Ha en fin helg!

09/24/2016 av Aldrin

Jeg har byttet en intakt iPhone 7-skjerm til en ødelagt LCD iPhone 7 (bare LCD uten hjemmeknapper)

Første resultat var hjemmeknappen som ikke reagerer.

Som et nytt forsøk byttet jeg LCD med hjemmeknapper, resultatet ble det samme.

3. prøve: Jeg har oppdatert IOS, ingen endring

Fjerde forsøk: Jeg plasserte den ødelagte skjermen tilbake med startknappen, den fungerer.

Noen ideer eller veiledninger om hvordan du bytter skjerm på iPhone 7?

Jeg har et verksted, men har ingen erfaring med iPhone 7 ennå

Takk skal du ha

20.12.2016 av mehmet fatih daban

Samme ting skjer med meg apple kan ikke fysisk gjøre noe, det ser ut som jeg må vente i 5-10 dager for at de skal fikse det

29.12.2016 av Hector Batista

hvordan tvinge av iPhone 7

Rep: 277

Oppdatering (02/09/2017)

Ok, jeg tror at til slutt fant jeg problemet, så først vil jeg forklare noe.

En fyr skrev her at han nettopp åpnet en iPhone 7, og at han ikke koblet fra noe, og hjemme-knappen sluttet å fungere. Jeg har allerede åpnet 4 iphone 7, og etter at jeg har åpnet telefonen med en varmepistol, fungerer hjemmeknappen fortsatt bra før du trekker ut noe, slik at varmen ikke skader hjemmeknappen.

Andre mennesker skriver at det kanskje er fordi erstatningsskjermen ikke er original, det er ikke årsaken til at hjemmeknappen slutter å fungere, heller ikke fordi jeg bare bytter ut glasset fra LCD-skjermen for to iPhones 7 og hjemme-knappen slutter å fungere, og det er med den originale LCD-skjermen og kablene.

Så problemet som jeg fant så langt er da ja prøvde å fjerne den store metallplaten fra skjermen der den store hjemmeknappkabelen går under med lim. Vi bruker varme på den platen for å kunne skille den fra kabelen og ser ut som kabelen er veldig myk, så selv om du ikke knekker den, får den skade, så vi bytter ut bakgrunnsbelysningen med den kabelen og startknappen starter til å fungere bra igjen.

Konklusjon: Vi fant ut at bruk av den originale LCD-skjermen, men å erstatte bakgrunnsbelysningen med den lange kabelen, vil løse problemet (vi løser problemet to ganger så langt)

Kommentarer:

Jeg hadde en sak om at det utelukker ideen din.

i7 sprukket skjerm byttes av en annen i7 som holder original HB.

Jeg brukte varmepistol på begge skjermene for å erstatte HB.

Skjerm erstattet i7 HB svarte ikke i det hele tatt. Jeg byttet ut skjerm igjen. HB fungerte perfekt.

hvis jeg hadde ødelagt hjemmeknappens fleksible kabler som løper gjennom baksiden av skjermen, er spørsmålet mitt at 'hvorfor egen hjemmeknapp fungerer fint med skadet HB-kabel'

Svaret skal være 'det må være et annet mysterium'

Jeg tør ikke erstatte i7-skjermen for kunder, jeg har et reparasjonsutvalg som har reparert 5-10 skjermer om dagen,

02/14/2017 av mehmet fatih daban

Jeg byttet en iPhone 7-skjerm. Jeg byttet fullstendig med startknappen fra en iPhone 7 god skjerm til en annen iPhone 7 med en dårlig skjerm. Hjemmeknappen fungerte ikke. Jeg trodde kanskje det er fordi du trenger den originale hjemmeknappen, men når du ser denne tråden, ser det ut til at gutta kom inn i det samme problemet. Hjem-knappen klikker ikke eller svarer ikke smh

17.02.2017 av Jon doe

Jeg kan bekrefte at denne løsningen fungerer. Gjorde min første i dag. Du må kutte limet forsiktig rundt toppen og 1/4 'av toppen av hver side. Fra det punktet, bruk et voksbelagt spillkort, kutt ned ca. 1/2 'fra bredden, og skill resten av bakplaten fra lagene på LCD-skjermen. Vær ekstra forsiktig så du ikke skader det endelige folielaget over 3D-pekeplaten. Fjern delene av den nye skjermen, og erstatt den fra den gamle skjermen. Brikken i bakplaten inneholder en slags signatur som fungerer sammen med startknappen. Forsikre deg om at du har renset ALT søppel fra de indre lagene på LCD-skjermen. Selv et klart stykke søppel dukker opp på en svart flekk på skjermen. 91% alkohol og et lofri / riperfritt medium. IKKE BRUK MIKROFIBER !!!

Av nysgjerrighet, og med det formål å eksperimentere og diskutere: ville en 6s-skjerm fungere på samme måte? Knappene har alltid fungert for meg, men hvis en skulle bytte hjemmeknapp, kan du bruke en fra en ødelagt / ubrukelig telefon hvis du bytter ut 3D-berøringslaget som beskrevet ovenfor?

EDIT: Jeg har demontert en 6S-skjerm. De er identiske, bortsett fra at bakgrunnsbelysningen er nederst på 7, og over toppen på 6S. Jeg vil redigere dette i fremtiden når muligheten byr seg. Jeg vil gjerne gå noen gjennom å prøve det, hvis de har de ødelagte telefonene rundt.

18.02.2017 av Jamie

Etter å ha lest gjennom alle disse meldingene, er det et par interessante å prøve. Lavt og se, den andre løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

06/27/2017 av sam

Prøv å bytte ut toppkamera / høyttaler / nærhetssensorflekskabel med en ny, og alt skal fungere bra igjen. Det virker defekt hvis det får telefonen til å oppføre seg når den er tilkoblet. Du kan erstatte den med en ny, og bør fikse alt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

09.03.2018 av billa.4 du

Noen ganger kan vi reparere knuste hjemmeknapper, Jack Nicolsen. Avhenger virkelig av omfanget av skade og plassering av riven.

04/12/2018 av Sår

Rep: 169

Når hjemmeknappen min nekter å samarbeide, gir jeg ham et nytt liv

Hvordan skifte berørings-IC på hjem-knappen

Rep: 263

Hei folkens,

Kanskje jeg burde legge ut dette i iPHone 6S-tråden også. Etter oppdatering til iOS 10, finner jeg ut at ikke-OEM-skjermer ikke fungerer på iPhone 6S.

Dette kan være relatert her hvis erstatningen du bruker til iPHone 7 ikke er OEM. Jeg tror Apple har lagt til et nytt sikkerhetstiltak.

Kommentarer:

Legg merke til brikken på baksiden av iPHone 6S-skjermene. De kan bruke det til å autentisere med hovedkortet ...

09/20/2016 av Michel Lavache

Touch ic-brikken er også bak skjermen. Ikke glem det.

09/20/2016 av Ben

Jeg bytter definitivt ut tredjepartsskjermbilder på 6S med ios10 beta. Jeg er nesten sikker på at jeg bare gjorde det her om dagen, på en 6S med iOS 10. Det var lenge kunde, og vi tok igjen. Så jeg kan ta feil. Har ikke jobbet med en 7 ennå. Hvem får skjermer, eller kunder som er villige til å betale for mindre enn $ 250?

29.12.2016 av iMedic

Faktisk var det et problem da en av v11.x.x-firmware, den muret telefonen, men til slutt har Apple løst det på grunn av overveldende press fra publikum. Vel, nå med iPhone X, med mindre du bytter ut skjermen med en original skjerm (det er en $ 400 del!), Vil det ikke fungere med de billigere $ 200 skjermene. Kontrollfreak Apple er i gang igjen!

14.08.2018 av billa.4 du

Rep: 581

Jeg hadde det samme problemet. Men jeg fikk det løst. 3D Touch- og hjemmeknappkabelen (en kabel) er veldig skjør. Fjern metallplaten på baksiden av skjermen og sjekk hele kabelen. Min var ødelagt. Jeg bytter ut hele bakgrunnsbelysningen + 3D Touch (Fjerning av den gamle bakgrunnsbelysningen + 3D Touch er veldig vanskelig) og Touch ID fungerer uten problemer.

Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å skrive en melding til meg.

Kommentarer:

vel dette er kanskje fornuftig.

09/02/2017 av Julius osilia

Dette er bekreftet at det fungerer

18.02.2017 av Jamie

Det er riktig. Jeg har gitt detaljerte instruksjoner ovenfor om hvordan du gjør overføringen. 3 for 3 så langt.

02/27/2017 av Jamie

Gjorde det samme ... bare bytt originalknappen hjem fra en original sprukket skjerm til en annen skjerm, ga meg et ikke-responsivt berørings-ID / hjemmeknapp. prøvde å bytte tilbake på original sprukket skrik og alt fungerer. så vet ikke om den andre nye skjermen kom med dårlig flat kontakt, eller om apple satte noe som trenger å matche (som en chip et sted i bakgrunnsbelysningen) med hjem-knappen, men jeg byttet inn den nye skjermen, det gamle metallet bakplate, og ALT FUNGERER OK :) takk Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

05/31/2017 av Oniyaki

Selv om metoden ovenfor kan fungere, ser den ut som en ganske vanskelig operasjon, og er kanskje ikke for alle.

Etter å ha lest gjennom alle disse meldingene, er det et par interessante å prøve. Lavt og se, den andre løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

06/27/2017 av sam

Prøv å bytte ut toppkamera / høyttaler / nærhetssensorflekskabel med en ny, og alt skal fungere bra igjen. Det virker defekt hvis det får telefonen til å oppføre seg når den er tilkoblet. Du kan erstatte den med en ny, og bør fikse alt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

09.03.2018 av billa.4 du

Rep: 137

Dette er en repost, men vi fikk denne samme saken til å skje i dag. Vi hadde løst 10-12 i7 og 7 pluss telefoner til dags dato uten problemer, men på denne sluttet ikke hjemmeknappen å svare (fingeravtrykk fungerte bra). Etter å ha byttet skjerm, prøvd donortelefoner osv. Ingenting. Så vi sikkerhetskopierte telefonen, droppet den til DFU-modus og gjorde en fullstendig gjenoppretting. Hjem-knappen kom helt fint tilbake.

Oppdatering (05/15/2017)

Jeg la ut tidligere at vi hadde dette problemet, gjorde en tilkobling droppet telefonen til DFU og restaurert og var bra. Siden den gang har vi fikset 50+ iPhone 7 og 7 pluss modeller, og ingen problemer i det hele tatt, jeg tror for oss at den første var et tidlig batchproblem som ligner på problemer med haptisk tilbakemelding på 6s-serien.

Kommentarer:

Hvordan kom du deg i dfu-modus hvis hjemmeknappen ikke fungerte Peter?

04/13/2017 av Logan

Det er verktøy som kan tvinge telefoner til DFU-modus. Jeg bruker en i butikken min hele tiden til reparasjoner. Det kalles RecBoot. I utgangspunktet kobler du telefonen til en datamaskin og har RecBoot tvinge den til DFU-modus. Super enkelt.

19.04.2017 av Kaptein Satchmo

iPhone 7 bruker ikke hjemmeknapper for å gå til dfu-modus, den bruker strøm- og volum ned-knapp

05/09/2017 av Austin Taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23.05.2017 av De tekniske legene

Dette er rart! Jeg gjorde DFU, og hjemmeknappen fungerer fortsatt ikke. Imidlertid fikk jeg en 'virtuell' hjemmeknapp i stedet.

06/10/2019 av kathwick2

Rep: 60,3k

Byttet du den opprinnelige hjemmeknappen til den nye LCD-skjermen?

Kommentarer:

den opprinnelige hjemmeknappen fungerer ikke på den nye LCD-skjermen, bare på den gamle LCD-skjermen

09/20/2016 av Albert

Selv for 2 nye LCD-skjermer?

09/20/2016 av Tom Chai

Ja for to nye LCD-skjermer

09/20/2016 av Albert

Interessant. Nå trenger vi flere prøver for å eksperimentere, slik at vi kan bekrefte problemet og kanskje finne en løsning.

09/20/2016 av Tom Chai

Det samme er jeg også interessert i, har ikke funnet noen som har lykkes med å endre skjermen mens de beholder hjem-knappen for å fungere normalt.

09/22/2016 av Ben

Rep: 57,3k

Legger ut her slik at jeg kan være på denne tråden

Kommentarer:

Min følgende prikk ->.

05/28/2018 av Sår

Rep: 73

Det er etter markedsskjermbilder, vi ser dette hvert år med de nye iPhones. Det er alltid noe produsenter trenger for å jobbe. 5C hadde problemer med dårlig berøring, 6 hadde problemer med rammeløfting, 6s med kraftberøring, og nå med 7 er det ettermarkedsstyrketrykk / bakgrunnsbelysning igjen.

Vi burde få svar fra leverandører. Og iFixit-skjermer gjør det samme, jeg har prøvd. Jeg har bare hatt et par skjermer fra forskjellige leverandører. Det er som en nål i en høystak nå.

Rep: 157

Etter å ha hatt et problem med at en iPhone 7s hjemmeknapp ikke fungerte (men touchID på erstatningsskjermen VAR, merkelig nok) i går, var jeg ganske forsiktig med en iPhone 7 i dag. Jeg brukte en varmepistol for å varme opp baksiden av telefonen (lav varme til det punktet hvor metallet bare ble 'varmt') og litt varme på kantene på skjermen, og unngikk hjemme-knappen. Jeg brukte et barberblad for å gli under kantene på skjermen, ikke mer enn 1/8 'tommer. Jeg koblet ikke ut noe, men da jeg slo på telefonen igjen for å teste, fungerte verken hjemme-knappen eller touchID lenger . Igjen, bortsett fra bare å løfte skjermen av metallrammen, er dette den urørte originale skjermen og startknappen jeg snakker om. Jeg trodde også at det kunne ha vært fantasien min, men jeg kunne ha sverget mens jeg varmet ryggen (og telefonen var av). Jeg følte at den haptiske tilbakemeldingsmotoren vibrerte, som om hjemme-knappen var blitt berørt.

Oppdater 15 minutter senere: både touchID og startknappen fungerer på erstatningsskjermen etter markedet, så jeg antar at den originale skjermens hjemmeknappkabler ble skadet under reparasjonen. Jeg tror det var varmen, til og med liten som den var - det er INGEN skade på kablene fra barberbladet. Jeg har ennå ikke installert den bakre metallrammen på skjermen etter markedet. MERKNAD: en ting jeg gjorde annerledes enn gårsdagens mislykkede reparasjon, var at jeg IKKE fjernet den lille gummiringen på innsiden av hjemmeknappen, som jeg trodde bare var for vanntetting. Jeg tenker kanskje at det er viktig i funksjonaliteten til denne nye hjemmeknappen. Jeg sørget også for at hjemmeknappens metallbrakett var riktig på plass (plastbumpen på venstre side var helt inne i det sirkulære spalten på braketten) og de tre andre skruene var på plass før jeg satte skruen til selve hjemmeknappen i Jeg har også gjort det til en vane å ikke sette hjemmeknappen på den magnetiske skruen.

Endelig oppdatering: etter at markedsskjermen er fullinstallert og touchID og hjem-knappen fortsatt fungerer som de skal.

Kommentarer:

Takk .. dette er interessant .. da dette peker på 'varme' igjen som synderen. Som du beskriver, unngikk du at HB bare pekte varmepistolen mot sidene, men det kan bare være at den likevel tok opp litt varme. Jeg blir ofte overrasket over hvor mye 'rød varme' som tas opp av utilsiktede gjenstander, for eksempel metallverktøy som ligger ved siden av, eller til og med nær f.eks. iPads .. der jeg bruker mer varme enn noen annen reparasjon. Når du tar av skjermenheten, lirker jeg den løs i bunnen, og jobber meg så rundt med tommelspikeren mens jeg løfter rammen bort .. Den er mye raskere og 100% trygg for huset - Ingen riper - Nei varme!

Å, forresten. Hvis du leser denne 'Ged', vennligst ikke gi denne fyren minus for å dele sin erfaring, selv om det kanskje ikke er en 'løsning', er veien til en slik ting ofte banet med opplevelser ... takk!

07/03/2017 av FIX4U.DK

Nøyaktig det samme skjedde med meg i går. Jeg gjør ikke reparasjoner for å leve, men bare for familie og nære venner. Jeg visste at iPhone 7 krevde en tri-wing driver, men skjønte ikke en 000 en. Jeg åpnet telefonen med veldig lett varme rundt kantene og brukte metallspudger for å bryte inn i den. Jeg var i stand til å fjerne skjoldene for å skyve av kablene, og innså at skruehodene var altfor små for spissen jeg hadde. Jeg fortsatte å bare sette telefonen sammen igjen, og nå er hjemmeknappen ubrukelig, og det samme er 3D Touch. Jeg var ekstremt forsiktig med denne telefonen. Jeg er alltid til å begynne med, men spesielt når det er første gang jeg gjør en. Konkluderer vi med at selv den LETTESTE varmen indirekte forårsaker dette problemet? Det er vilt. Jeg har den nye skjermen, og når jeg får de riktige verktøyene, vil jeg fortsette og bytte. Noen forslag som går videre?

06.08.2017 av Jared Guthrie

Jared Guthrie nei vi konkluderer ikke med at varmen forårsaket skade .. vi konkluderer med at du satte inn et verktøy mer enn du burde og skadet kablene eller du rev ​​det når du løfter skjermene.

06.08.2017 av Sår

Varme er definitivt ikke problemet.

Du har skadet kabelen med verktøyet ditt mer enn sannsynlig, siden både 3D Touch og startknappen ikke fungerer, er det et tydelig tegn på at kabelen har blitt skadet ettersom de begge går gjennom den samme kabelen.

07.08.2017 av Ged

Varme og / eller fysisk skade kan ha noe å gjøre med det, men problemet med hjemknappen ser ut til å være ganske tilfeldig. Noen brukere har fikset dusinvis av telefoner på rad uten problemer, mens andre inkludert meg selv har hatt 4-5 telefoner på rad med problemet med hjemknappen. Jeg har jobbet med telefoner profesjonelt i over to tiår, og jeg er veldig forsiktig (som oktober) mens jeg jobber med telefoner, men dette problemet ser ut til å vedvare i det siste. Min konklusjon er at skadede knapper og fleksible kabler spiller inn, men det er vanskelig å spikre den nøyaktige årsaken i hvert tilfelle.

Etter å ha lest gjennom alle disse meldingene, er det et par interessante å prøve. Lavt og se, den andre løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

06/27/2017 av sam

Prøv å bytte ut toppkamera / høyttaler / nærhetssensorflekskabel med en ny, og alt skal fungere bra igjen. Det virker defekt hvis det får telefonen til å oppføre seg når den er tilkoblet. Du kan erstatte den med en ny, og bør fikse alt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

09.03.2018 av billa.4 du

Rep: 439

Sjekk de indre kablene der hjemmeknappen kobles til, og sørg for at alle tilkoblingene er solide

Kommentarer:

Hei,

Jeg har testet det flere ganger, men hjemmeknappen vil ikke svare, jeg har testet med to LCD-skjermer,

det fungerer bare med den originale LCD-skjermen som iPhone har kommet med, det er veldig rare problemer.

19/09/2016 av Albert

det må være den opprinnelige hjemmeknappen for at den skal fungere. det er unikt for den originale skjermen, slik at berørings-ID ikke fungerer med skjermutskifting.

09/20/2016 av reneholms

Mysteriet utdyper ettersom hjemmeknappen har sluttet å virke etter utskifting av skjermen, OG også sluttet å virke selv etter at den ORIGINALE skjermen er satt tilbake sammen med den opprinnelige hjemmeknappen!

Husk at jeg har brukt ytterste forsiktighet mens jeg utførte reparasjonen og bekreftet alle tilkoblinger og flexkabelen med et $ 500 mikroskop uten absolutt noen synlig skade. Jeg kan bare utlede at hjemmeknappen på en eller annen måte har blitt skadet internt under demontering og / eller under den første fallskaden på skjermen.

Etter å ha lest gjennom alle disse meldingene, er det et par interessante å prøve. Lavt og se, den andre løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

06/27/2017 av sam

Prøv å bytte ut toppkamera / høyttaler / nærhetssensorflekskabel med en ny, og alt skal fungere bra igjen. Det virker defekt hvis det får telefonen til å oppføre seg når den er tilkoblet. Du kan erstatte den med en ny, og bør fikse alt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

09.03.2018 av billa.4 du

Rep: 151

Hei folkens

Deler her, mine erfaringer med iPhone 7-skjermreparasjoner:

Inntil forrige uke har jeg gjort 7-8 LCD originale Foxconn-samlinger, (og en renovert montering), alt uten noen hjemme-knapp eller andre problemer.

For alle disse har jeg brukt HB / Touch-tasten og alle andre 'små deler' på nytt, og flyttet dem fra de sprukne skjermene. Jeg har IKKE flyttet bakplaten, med HB-nøkkelforlengelseskabel,

Jeg har bare brukt VELDIG lite varme på den nedre delen av LCD-metallplaten, for å få limet til å slippe LCD / Touch flex. Svært lite varme er nødvendig, da materialet er tynt, og varmer opp på et blunk. Bedre å bruke en liten mengde varme enn å trekke i flexkablene.

MEN min heldige strek endte plutselig ... Den jeg fikk i butikken i forrige uke, hadde en ødelagt skjerm, OG en liten sprekk i HB-glassplaten. HB var / er død .. (også før utskifting av skjermen, som kunden glemte å fortelle meg). Så, ingen klikk / ingen berøring.

Den ble droppet på fortau, fra 'brysthøyde', og telefonen er nå ubrukelig, og jeg kan ikke hjelpe kunden min på grunn av denne snike / barnslige byggepolitikken fra Apple, og fordi han droppet den, har han heller ingen garanti .

Resultatet er en latterlig dyr 'Jet Black - 256 GB' - bare EN måned gammel, og klar for skrot.

Det forbløffer meg at Apple til og med gidder å bruke tid og penger på å bevisst skape problemer og irritasjoner for sine egne kunder, og deretter for oss 'reparasjons-dudes'. De tjener milliarder, så jeg skjønner virkelig ikke poenget. Dette kan vise seg å være en enda større irritasjon enn 'Feil 53', hvis de ikke fikser det på en eller annen måte, i senere iOS.

Jeg håper faktisk at det er en annen forklaring på dette, men selv etter seriøse spekulasjoner, skjønner jeg fortsatt ikke hvorfor HB-ene må sammenkobles med logikkortene? Noen intelligente personer prøvde å forklare at 'det er konstruert på den måten, for å gjøre det vanskeligere å omgå touch ID-funksjonen'. Men hvorfor skulle det være vanskeligere å koble den spesifikke leseren til tavlen. Du har bare fem eller så forsøk, til iPhone krever passord uansett. Videre antar jeg at 'fingeravtrykksdata', som er lest under oppsett, er lagret i logikkortet. IKKE i IC på flex, og dermed gir hele sammenkoblingsideen absolutt ingen mening ... ikke for meg uansett.

Som et resultat av alt dette, pluss den manglende minikontakten, det utstikkende kameralinsen, den vanskelig plasserte 'hviletasten' -tasten, monopolet (og noen få andre irritasjoner), har jeg bestemt meg for at min egen neste telefon vil være en slenger med merkevaren, som har et 'jeg' til slutt på navnet ... ikke i begynnelsen!

Kommentarer:

Dette er ikke en løsning, det er mer en rant.

28.02.2017 av Ged

xbox en kontroller fast går opp

Og hjemmeknappen ble ødelagt på forhånd, som du nevnte, derfor har dette ingenting å gjøre med reparasjonen.

28.02.2017 av Ged

HB to board link må krypteres for å sikre at data ikke kan leses av skadelig maskinvare eller programvarehacks. Imidlertid valgte Apple en enkel statisk symmetrisk nøkkelkryptering i stedet for komplekse, sikre men utskiftbare offentlige nøkkeloppsett.

I deres perspektiv kan 'vi' reparere det, så det kan repareres. 'Vi bryr oss ikke om hva tredjepartsgutta gjør.

28.02.2017 av Tom Chai

Takk Tom .. for at du la litt mening i konstruksjonen. Jeg tenkte ikke på det .. men seriøst. Vil noen noen gang prøve å stjele data fra fingeravtrykk ..? Jeg har vanskelig for å forestille meg det, men selvfølgelig .. MULIGHETEN er der, og med Apples 'galne supertopp sikkerhetsnivå' vil de kanskje bare blokkere det .. -)

02/03/2017 av FIX4U.DK

@Ged:

Ja, jeg var frustrert på den tiden .. og jeg erklærte aldri det jeg skrev som en løsning. Jeg skrev til og med i den aller første linjen at jeg 'delte mine erfaringer', tydeligvis med hensyn til demontering og unngikk å skade HB extension-flex .. og prøvde å hjelpe andre brukere .. så tusen takk for minus .. Jeg tok selvfølgelig feil, fortjente minus, og jeg respekterer deg virkelig for å ha satt meg rett slik.

02/03/2017 av FIX4U.DK

Rep: 13

Jeg reparerer en iPhone 7 pluss og endret skjermen, da originalen ble ødelagt, og beholdt alle andre originaldeler som toppkamera / høyttaler og hjem-knapp, jeg har funnet ut at med toppkameraet / høyttaleren koblet til hovedkortet slutter hjemmeknappen å fungere og det er omtrent 5-10 sekunders forsinkelse på skjermen, med toppkameraet / høyttaleren frakoblet, fungerer alt helt bra uten forsinkelse, og jeg kan bruke startknappen helt greit, jeg har prøvd dette med den originale ødelagte skjermen og samme problem skjer med det selv om det fungerte bra før (digitaliseringen var bare sprukket dårlig), også nå har jeg byttet ut hjemmeknapp og kamera / høyttaler med nye deler, og har fortsatt det samme problemet.

Jeg tror det er noe å gjøre med maskinvaren på telefonen, men er usikker, vennligst hjelp.

Kommentarer:

Jeg har det samme problemet, fant du noen løsning ???

03/07/2017 av joseang860724

Etter noen forsøk fant jeg problemet og løsningen, var posisjonen til flexkabelen til kameraet, du må sette koble flexen på posisjonen med kabelen nede, hvis du kobler kabelen i den andre posisjonen hjemme-knappen slutt å jobbe...

03/07/2017 av joseang860724

Etter min erfaring er det sant at det øverste kameraet / høyttalerflekskabelen må kobles til, ellers vil hjemmeknappen ikke fungere. Men etter å ha lest gjennom alle disse meldingene, er det et par interessante å prøve. Lavt og se, den andre løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

06/27/2017 av sam

Prøv å bytte ut toppkamera / høyttaler / nærhetssensorflekskabel med en ny, og alt skal fungere bra igjen. Det virker defekt hvis det får telefonen til å oppføre seg når den er tilkoblet. Du kan erstatte den med en ny, og bør fikse alt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

09.03.2018 av billa.4 du

Rep: 1,4k

Hjem-knappen på iPhone 7 fungerer ikke hvis du byttet ut en ny skjerm. Hvis skjermen din er ødelagt og vil at startknappen skal fungere, send iPhone til en Apple-butikk.

Kommentarer:

Ikke sant ... du må fjerne den gamle HB (forsiktig!) Til den nye skjermen. Enkel undersøkelse min venn :)

08/09/2017 av Vi s

hva er HB?

26.08.2017 av 393

HB betyr Hjem-knapp

27.08.2017 av Kaye

Rep: 49

Egentlig hadde jeg det samme problemet. Jeg prøvde å justere hjem-knapp intensitet, endret klikkhastigheten på startknappen og bruker AssistiveTouch for å overstyre dette problemet. Og det fungerte virkelig for meg.

Kommentarer:

@Angela Derkel

02.05.2018 av billa.4 du

Rep: 13

Kan bekrefte i det minste i dette tilfellet at det å bytte prox-sensor på iph 7 brakte hjem-knappen tilbake til full funksjonalitet.

Rep: 13

En oppdatering - Jeg hadde det samme HB-problemet, fikset min egen iPhone7-skjerm med en iFixit-skjerm (ikke billig), brukte HB og min gamle kamera / høyttalersamling på nytt. Touch ID fungerte, men knappen reagerte ikke. Å fjerne skruen fra baksiden av knappen var ikke løsningen. Jeg gikk gjennom DFU, og det den ga meg var et 'virtuelt' HB som vises på skjermen som en spøkelsesknapp. Berørings-ID-en min åpner startskjermen, og når jeg vil gå tilbake til den fra en app, er alt jeg gjør å berøre den virtuelle knappen. Det er et underlig arbeid, men det fungerer.

Kommentarer:

Og for å gjøre den virtuelle hjemmeknappen enda enklere å bruke, gå til Innstillinger> Generelt> Tilgjengelighet> Assistive Touch> Tilpass, og trykk deretter på '-' 10 ganger for å slette alle funksjonene, til slutt trykker du på '+' og bare legger til HJEM-knappen. På denne måten vil hjemmeknappen på skjermen fungere nøyaktig som maskinvareknappen uten alt ekstra rot. )

08/10/2019 av billa.4 du

Fint alternativ, visste ikke det, takk for oppdateringen

05/18/2020 av Adam Maytrot

Takk, du har spart meg noen kroner

02/06/2020 av Mikolaj Lukanovic

Rep: 13

HI:

I mitt tilfelle var frontkameraet / høyttaleren / sensoren flex. Etter endring flex fungerer hjemmeknappen vellykket.

Kommentarer:

Det er fordi de kom ut med nye hjemmemarkedsknapper for iPhone7 og 8 som bare gjenoppretter hjemmefunksjonen, men ikke fingeravtrykkssensoren (siden den er kryptert). Det er bedre enn ingenting. )

Når du kjøper en av disse nye knappene, er det enten i beskrivelsen, eller prisen er over $ 10 / knapp. De gamle billige rundt 3 dollar fungerer ikke.

05/03/2020 av billa.4 du

Etter endringsfleks fungerer hjemmeknappen vellykket.

Takk, jeg har samme problem

04/29/2020 av Mikolaj Lukanovic

Har du noen veiledning i hvordan du endrer flex?

05/14/2020 av Sander Imadlin

Rep: 439

Prøv å bytte koblingskabel for hjemknappen ved hjelp av den originale på den nye skjermen. Det er under sveving på LCD-skjermen

Kommentarer:

Vet du allerede om dette løste det?

26.10.2016 av Gerroe

Jeg trodde det, jeg la merke til dette etter at jeg hadde koblet fra skjermen og satt den i bunnen av hjemmet, ikke lenger fungerte. Jeg hadde en fungerende iPhone 7, ingen sprekk når jeg tok et hode og tok ut skjermen og virkelig den i den andre og hjemmebotten var fungerer ikke på den andre telefonen med en annen montering og hjemmebunn jeg når jeg var foran og tok den ut og plasserte den i sin originale iPhone og orginAl-skjerm, men hjemmebunnen slutter å jobbe på begge telefonene hva du skal gjøre hva kan dette muligens bety som en reparasjon butikk

29.12.2016 av Hector Batista

Flex-kabelproblemet var tilbake i 2016/2017 med refurb-skjermer av lav kvalitet. I dag er det blitt sortert mer eller mindre. For å unngå dette problemet, ikke kjøp billige 'budsjett'-skjermer ($ 20-30), i stedet få de gode tingene ($ 40-50). )

30.08.2018 av billa.4 du

Takk for kommentaren din. Jeg tror dette vil hjelpe meg å løse problemet med telefonen min

04/05/2020 av Zimbebabw Armete

Rep: 49

Noen prøver dette, ta en sikkerhetskopi av iPhone 7, erstatt skjermen med en ettermarkedsskjerm, forsegle den og sett den i DFU-modus, la den tørke av seg selv og gjenopprette den i DFU-modus. bare interessert i å se om det vil erstatte firmware og godta den nye skjermen og HB som originalen. Jeg ville gjort det, men jeg har ikke en iPhone 7 for testing.

Kommentarer:

Nei det vil ikke. HB må tilbakestilles av tjenesteprogramvare. Alle operasjoner på brukernivå nekter bare å fungere. Dette har blitt bevist utallige ganger, så ikke kast bort tid og penger.

18/12/2016 av Tom Chai

Og igjen!!! å legge til. Jeg tror du trenger HB for å sette telefonen i DFU-modus. Så etter bytte fungerer HB ikke mer, noe som betyr at du ikke kan gå inn i DFU igjen. Dette er seriøst. Ikke kast bort tiden din som @tomchai sa over.

25.12.2016 av Abdul Galib |

På iPhone 7 i stedet for å holde hjemme-knappen, holder du nede volum ned-knappen for tilbakestillingen, så du tenker at du skal kunne sette iPhone inn i DFU ved å bruke samme metode, har ikke prøvd, men bare tenkt at det ville fungere.

26.12.2016 av DC LifeTech

Jeg har ikke hørt at det ville fungere. Men hvis vi ikke vet det, bør vi i det minste prøve. Dette kan være en måte som Apple har prøvd å låse oss (reparatører) ut av å jobbe med disse telefonene. Som feil 53

26.12.2016 av iMedic

Ja, det fungerer dessverre ikke, telefonen vil bare starte på nytt og om igjen, du trenger nøyaktig de samme delene for det ..

29.12.2016 av MARIAN IGNAR

Rep: 1

Har noen funnet et pålitelig arbeid eller kan bekrefte at erstatningsskjermer ikke fungerer. Jeg får fremdeles motstridende rapporter. Noen sier at knappen ikke fungerer bare er en dårlig reparasjon, andre sier Apple er opp til stygg igjen.

Kommentarer:

Det ser ut til å være alt det ovennevnte ... hvis hjemmeknappen eller flexkabelen er ødelagt, er den fullstendig skutt, uten å ta den med til en Apple-butikk for erstatning.

På den annen side kan det også være forårsaket av hjemmeknappens forlengelsesflekskabel som går gjennom baksiden av LCD-skjermen, og / eller et skadet kamera / høyttalerflekskabel på toppen. Så sørg for å sjekke alle disse nøye før du bruker Apple Store.

Etter å ha lest gjennom mange forslag, er det en som hørtes interessant ut for meg. Lavt og se, denne løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

10.03.2018 av billa.4 du

Rep: 1

Løste det. Jeg hadde nylig dette problemet på en iPhone 7 Plus. Jeg byttet ut skjermen helt fint første gang. Jeg la da merke til at sensoren som slår av skjermen når du ringer, ikke fungerte.

Da jeg åpnet telefonen en gang til, fikk jeg beskjeden om at hjemmeknappen trenger service. Telefonen var også ekstremt treg. Det fremovervendte kameraet fungerte ikke, og heller ikke sensoren. Mange apper sluttet å fungere.

Med mitt elektronreparasjonsmikroskop kunne jeg oppdage et problem med hovedkortet. Jeg byttet ut små chips og alt fungerte bra. Det ga meg noen timer med headake og kaninhull.

Dette problemet skyldes hovedsakelig en defekt skjerm, men kan noen ganger være hovedkort.

Jeg eier og driver et lite verksted i sverige.

Kommentarer:

God jobb Tony, dessverre har de fleste enkeltpersoner eller til og med butikker ikke det nødvendige utstyret for å gjøre mikroreparasjoner på brettnivå.

Det kan også være forårsaket av hjemmeknappens forlengelsesflekskabel som går gjennom baksiden av LCD-skjermen, og / eller et skadet kamera / høyttalerflekskabel på toppen. Så sørg for å sjekke alle disse nøye før du bruker Apple Store.

Etter å ha lest gjennom mange forslag, er det en som hørtes interessant ut for meg. Lavt og se, denne løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

10.03.2018 av billa.4 du

Rep: 1

Det er noe annet, andre ting skjer. Vi har stadig problemer med at vi måtte slutte å reparere iPhone 7 i butikken vår. Jeg lekte med iPhone 7 i dag. Jeg åpnet telefonen 140 grader, og uten å gjøre noe annet satte jeg den tilbake og hjemme-knappen slutter å svare. Det leser fingeravtrykket mitt, men ikke noe klikk.

Kommentarer:

Jeg har reparert mange iPhone 7 og 7 pluss, og har ikke hatt noen problemer.

Hvis startknappen sluttet å svare etter bare å ha åpnet den, har du enten skadet kabelen på høyre side av telefonen.

Eller du bruker for mye varme, det er en liten chip som ligger på hjemmeknappens flex, hvis dette er skadet, vil Touch ID fortsatt fungere, men normal hjemmeknappfunksjon vil ikke, dette må byttes ut, reballes , eller kanskje til og med en reflow vil fungere.

Det er noe du gjør skjønt.

29/07/2017 av Ged

Jeg antar at gjorde 2 7 pluss i dag, tok meg tid på det. Kom virkelig bra ut.

Jeg tror jeg bare må være veldig forsiktig

29/07/2017 av ABDULLAH FARRUKH

Dens Apple-programvare. Gjorde alle forslagene, premium-skjermen, strømmen, gjenopprette, gjenbrukt fabrikkbåndkabel, andre skjermer osv. Ingen glede. Tillot at den ble oppdatert fra 10.3.2, til 10.3.3 og voila! Alt fungerer.

Anbefaling: Ikke la telefonen strømforsynes med maskinvaren frakoblet, og hold den originale Hjem-knappen. Maskinvaren var bra. Telefonen ser ut til å ha følt at den ble åpnet og / eller maskinvare ble byttet ut og gikk inn i en snit. Ingen tvil om at Apple vil hevde at det er et sikkerhetsproblem, sannsynligvis sikkerheten til reparasjonen $$$$.

01.08.2017 av Tom H

Jeg hadde den samme frustrasjonen med 5 iPhone 7-er på rad, mens jeg brukte dyre $ 50 oem-skjermer.

Etter mye forskning har jeg kommet over et forslag som hørtes interessant ut for meg. Lavt og se, denne løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

14.03.2018 av billa.4 du

Rep: 85

Min erfaring med dette er to ganger ... du bryter enten HB eller skjermbøyningen er feil. Av hundrevis jeg har gjort, er dette de eneste to problemene jeg har sett. Jeg trodde jeg hadde en ødelagt HB på en av de siste reparasjonene, prøvde 5 forskjellige skjermer og ga opp. Det viser seg at jeg hadde en dårlig gruppe ikke-oem-skjermer som hadde feil flex (alvorlig uflaks der!).

Bare vær forsiktig med fjerning av HB (lirk forsiktig litt til høyre, en iso-spray og et spillkort og kommer fint ut, vær forsiktig rundt u10 ic-brikken (den store isen i midten av HB), den kan byttes ut, men du trenger skillz!

Få kvalitetsskjermer, jeg vet at folk liker å maksimere fortjenesten ved å billigere ut på skjermer, men det er ikke verdt det for ip7 slik det står, du ender bare med å flytte HB mer, og det forårsaker ekstra stress på en allerede svak kabel. Vi har pusset opp originale LCD-skjermer fra nå av og har gode resultater. Rundt 95% av alle skjermer fungerer perfekt.

Jeg har ikke sett noen problemer eller med SW eller bare ved å åpne dem, IMO, de er bare myter for dårlige reparasjoner.

Kommentarer:

+1. Hvis iPhone ikke fungerer som den skal etter utskifting av skjermen, blir hjemmeknappen skadet på grunn av belastningen på kabelen mens du fjerner den. ELLER du har en dårlig flex på skjermen. Slå også av iPhone mens du betjener den!

15.10.2017 av Richard Rosenberger

Rep: 1

Sprakk i7-skjermen min. Jeg åpnet skjermen og innså at det var mye mer innsats enn andre iphone. Jeg la skjermen ned igjen. Nå startes ikke startknappen.

Noen forslag?

Rep: 1

Problemet er at i7 etter markedet-hjemmeknappen ikke kan fungere, i det minste prøvde jeg et par av dem for meg, men ingen suksess.

Kommentarer:

Problemet er at hjemmeknappene etter markedet ikke kan fungere for i7, i det minste prøvde jeg et par av dem og ingenting.

24.08.2017 av Omar

Rep: 23

Jeg bytter ut skjermen, hjemme-knappen fungerer, men Touch ID-skanning fungerer ikke alt, noen ledetråder?

Rep: 1

Hei, jeg har endret en ip6 fullstendig ombygging for en ny bakhusjakt, alle bånd byttet fra original Apple-skjerm under metallplate og original hjemmeknapp flyttet over. HB fungerer, men gjenkjenner ikke fingeravtrykkskanner. Jeg fikk beskjed om å ta en liten firkantet plate under kontakten som HB-kontakten kobles til skjermen, den er under skjermbåndet. er dette sant? Jeg har oppdatert iOS, men har ikke noe råd. Jeg har ikke noe imot det for å være ærlig fordi jeg fremdeles kan skrive inn en firesifret tilgangskode for å åpne telefonen .im tenker på å gjøre samme oppgradering til en blå eller rød bakjakt for ip7-en min, men etter leser alle innleggene jeg er lei av å ta tak i å åpne ip7 nå, bare i tilfelle HB slutter å fungere helt. Dette er bare slik at telefonen min er annerledes, ikke på grunn av skader. noen info om denne oppgraderingen, så jeg har en operativ HB en gang ferdig og hva du skal passe på.

Oppdatering (01.05.2018)

.

Kitchenaid kjøleskap ismaskin lager ikke is

Rep: 23

Bare oppdater eller gjenopprett iOS.

Det er hjelp for meg.

Rep: 1

HJEMMEKNAPP LØSNING !!

Jeg hadde samme problem med hjemmeknappen som mange av dere, med 5 iPhone 7-er på rad mens jeg brukte dyre $ 50-oem-skjermer.

Etter mye forskning har jeg kommet over et forslag som hørtes interessant ut for meg. Lavt og se, denne løsningen har faktisk fungert !! Jeg har ganske enkelt løsnet skruen på baksiden av hjemmeknappen som holder den til metallbraketten, startet telefonen på nytt, og startknappen har begynt å fungere perfekt.

Alle studiepoeng går til:

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

Noe som gir perfekt mening, siden en liten vridning av berøringssensoren kan føre til at den ikke fungerer, og skaper alle de fryktede berøringsproblemene. Nå kan det også være andre årsaker, for eksempel erstatningsskjerm for lav / lav kvalitet (ikke vær billig! Lol), ødelagt bånd eller ødelagt programvare som alle kan løses ganske enkelt, men skruen på hjemmeknappen skal løsnes prøvde først. :)

Kommentarer:

Ikke noe problem, og stol på meg, selv for denne teknologien siden 1999, ble jeg stumpet av dette problemet i ganske lang tid. Det ser ut til at det kan være forårsaket av et ødelagt bånd (både øvre og nedre sensorer), eller rett og slett ved at berøringssensorens skrue er for stram og forstyrrer den normale driften. Og grunnen til at berøringen synkroniseres sammen med hovedstyret er utenfor meg, jeg synes det er rett og slett dumt og monopolistisk. Det er ikke som om noen vil lodde i ledninger for å stjele fingeravtrykket ditt. lol

31.3.2018 av billa.4 du

Rep: 13

Hadde dette problemet med en ødelagt iphone 7 pluss at jeg kjøpte med en skadet skjerm. Telefonen fungerte perfekt med den sprukne skjermen, inkludert startknappen og berørings-ID, men når jeg byttet ut med en kopi-skjerm, ville ikke hjemmeknappen og berørings-ID-en begge fungere, så jeg satte delene tilbake på den gamle originale skjermen, og de begge fungerte . Deretter kjøpte jeg en original renovert LCD fra en annen delbutikk, og både hjemme-knapp og berørings-ID fungerte.

Dette er maskinvarerelatert .. for iphone 7 / 7plus anbefaler jeg å bruke LCD-skjermen i høyere ende i stedet for den billige kopien. Dette problemet kan også oppstå hvis du var for grov med selve hjemmeknappen, så sørg for å varme den opp før du fjerner den fra original LCD-skjermen.

Kommentarer:

Jeg hadde samme problem med hjemmeknappen som mange av dere, med fem iPhone 7-er på rad mens jeg brukte dyre $ 50-oem-skjermer, men det var ikke den virkelige årsaken.

Etter mye forskning har jeg kommet over et forslag som hørtes interessant ut for meg. Lavt og se, denne løsningen har faktisk fungert !! Jeg har ganske enkelt løsnet skruen på baksiden av hjemmeknappen som holder den til metallbraketten, startet telefonen på nytt, og startknappen har begynt å fungere perfekt.

Alle studiepoeng går til:

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette fikser kanskje ikke dem alle, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

Noe som gir perfekt mening, siden en liten vridning av berøringssensoren kan føre til at den ikke fungerer, og skaper alle de fryktede berøringsproblemene.

Nå kan det også være andre årsaker, for eksempel erstatningsskjerm for billig / lav kvalitet, ødelagt bånd eller ødelagt programvare som alle kan løses ganske enkelt, men løsningen på skruene på hjemmeknappen bør først prøves. :)

31.3.2018 av billa.4 du

Rep: 1

*** ENDELIG EN LØSNING FOR Å FIKSE PROBLEMET FOR SENSOREN !! ***

Gutter, jeg hadde den samme frustrasjonen med fem forskjellige iPhone 7-er, mens jeg brukte dyre $ 50 oem-skjermer, så det er ikke alltid skjermen som forårsaker problemet.

Etter å ha lest gjennom alle disse meldingene, er det et par interessante å prøve. Lavt og se, den andre løsningen har faktisk fungert !! Jeg har fjernet den eneste skruen helt, startet telefonen på nytt, og startknappen begynte å fungere perfekt.

06/27/2017 av sam

Prøv å bytte ut toppkamera / høyttaler / nærhetssensorflekskabel med en ny, og alt skal fungere bra igjen. Det virker defekt hvis det får telefonen til å oppføre seg når den er tilkoblet. Du kan erstatte den med en ny, og bør fikse alt.

05/31/2017 av screensaviors

Jeg løsnet skruen bak midten av hjemmeknappen (holdt den mot metallbraketten), og den fungerer magisk nå. Dette løser kanskje ikke mange av dem, men det fungerte for meg. Jeg strammet bare til den skruen, men må ha vært for tettsittende.

Noe som gir perfekt mening, siden en liten vridning av berøringssensoren kan føre til at den ikke fungerer, og skaper alle de fryktede berøringsproblemene.

Dessuten må det øverste kamera / høyttalerflekskabelen kobles til, ellers vil hjemmeknappen ikke fungere.

Bruk kun skjermer av høy kvalitet (ikke vær en billig skate! Lol), og ikke stram til den eneste skruen på baksiden av berøringssensoren. Noe som gir perfekt mening, siden en liten vridning av berøringssensoren kan føre til at den ikke fungerer, og skaper alle de fryktede berøringsproblemene.

Kommentarer:

@Anwar Zakir

18.04.2018 av billa.4 du

@Baladeva Ratna

02.05.2018 av billa.4 du

Ja, kjøp alltid deler av beste kvalitet ...

05/21/2018 av Flica Hussey

Merk: Hvis du driver et verksted, ikke vær redd for å be om en rimelig pris i stedet for en kuppelpris for deler og tjenester. Ved å bruke en god skjerm av høy kvalitet, kan du trygt tilby 1 års garanti, mens den andre fyren nede i gaten ikke vil være i stand til å gjøre det med sine billige crappy skjermer, ellers vil de bryte på kort tid. De fleste kunder husker når de har gode deler og service)

14.08.2018 av billa.4 du

@ Alex Sander

Vel, Alex, mange 'billige' tilbakebetalte butikker bruker søppeldeler, og de er ikke klar over at det vil koste dem mer på lang sikt, og deretter kjøpe de av god kvalitet i utgangspunktet. Selv om leverandøren bytter det, koster det mer tid og krefter å pakke det, skrive et notat, sende det, spore det, vente på det.

Hver dag kommer kunder inn i butikken min helt motbydelig av en reparasjon i kjøpesenteret som gjør denne typen skitjobb. Jeg antar dårlig for dem, bra for meg. )

31.08.2018 av billa.4 du

Rep: 1

Så, jeg kjøper iPhone 7 med ødelagt skjerm og hjem-knapp, så hvilke verktøy og deler jeg trenger å kjøpe? Kan noen kanskje hjelpe meg?

Kommentarer:

Det er et spørsmål som: 'Jeg har nettopp kjøpt en bil som var involvert i et krasj, hvilke deler og verktøy trenger jeg for å fikse det?' Jeg ville absolutt ikke tenkt på å reparere en bil som krasjet, så på det notatet er det sannsynligvis bedre å ta den til en lokal profesjonell telefonbutikk. Noen ganger er det en utfordring selv for proffer som har gjort det i årevis, enn si for noen som ber om hvilke deler og verktøy som trengs. Det koster virkelig ikke så mye (mindre enn hundre) og vil spare deg for massevis av hodepine. Bare et forslag, du gjør hva du vil.

10/09/2018 av billa.4 du

Rep: 1

Jeg tror dette er en ny løsning for hjemme-knapp Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

min i telefon 7 pluss hjem nøkkel ikke fungerer etter skjerm erstatning hvordan du løste disse problemene

Rep: 325

Enten fungerer ikke flex for hjemmeknappen på den nye skjermen - eller kabelen i knappen selv er skadet. Hvis det er flex i skjermen - bruk en annen skjerm, hvis det er en tåre i hjemmeknappens flex, er det et problem. Bare apple kan erstatte hjemmeknapper for iPhone 7/8. Imidlertid har det nylig blitt 'oppfunnet' en løsning som går rundt apple. Du kan kjøpe en ny chargeflex, der det er en ny hjemmeknapp med den, som omgår maskinvarekontrollen ved oppstart og får deg til å bruke telefonen. Uten berørings-id og i noen tilfeller fungerer lynporten ikke med hodetelefoner også .. :)

Rep: 1

Så oppdater ... datteren min droppet iPhone 7Plus og skjermen knuste. Jeg byttet den ut med skjermbyttesettet fra en erstattet alt fungerte unntatt hjem-knappen. Verken funksjonaliteten eller fingeravtrykksskanningen virket. Jeg tok det fra hverandre og sjekket tilkoblinger flere ganger til ingen nytte. Omtrent tre uker senere slapp hun det igjen og banket ned og tilliten min knuste. Jeg tok den med til en reparasjonskiosk i kjøpesenteret, og de byttet ut skjermen og alt fungerer nå? Så ikke helt sikker på hva som løste det, eller hvorfor det ikke fungerte før.

Kommentarer:

ærlig talt var det mest sannsynlig skjermen du brukte. Jeg jobber i et reparasjonsanlegg og vi går gjennom hundre i uken. tilfeldig vil vi ha helt nye skjermer som enten ikke gjenkjenner startknappen, eller det vil føre til at enheten starter opp. vi bekrefter ved å teste den samme skjermen på andre enheter. bytt ut skjermen med en annen, og det fungerer bra. teorien vår er at det er kabelen som går fra hjemmeknappkontakten til logikkortet. kanskje en knekk eller bare et dårlig bånd. uansett skjer det ofte på tvers av flere skjermprodusenter. ID søker refusjon på den skjermen du opprinnelig prøvde hvis det var meg.

02.04.2019 av Chris k

Rep: 1

Hei alle sammen, jeg går gjennom denne smerten i a ** også ... for noen dager siden byttet jeg en ødelagt skjerm med en ikke så god ny, og jeg testet den (dessverre uten å umiddelbart installere hjemmeknappen) for å se om den fungerte. Når jeg så at det fungerte, installerte jeg hjemme-knappen på den nye skjermen, og prøvde å være så skånsom som mulig, og telefonen ga meg feilmeldingen om berørings-id. Så jeg la hjem-knappen tilbake på den ødelagte skjermen, men jeg fant en merkelig oppførsel: berøringsskjermen reagerte ikke (og hjemmeknappen fungerte ikke lenger). Etter noen forsøk la jeg merke til at hvis skjermkontakten til høyre er koblet til, berøringsskjermen ikke svarer, med eller uten tilkobling av startknappen. Hvis bare den venstre skjermkontakten er koblet til, fungerer berøringsskjermen, men ikke startknappen. På den nye skjermen fungerer berøringsskjerm med alle to tilkoblede kontakter i stedet, men startknappen fungerer ikke. Har noen av dere opplevd noe slikt? Takk!

Kommentarer:

Jeg kan være enig med deg, det samme skjedde med meg for to dager siden - (trist ansikt)

20.05.2020 av Jerry Mindful

Albert