Hvorfor spytter det kaffe / begrunnelse fra toppen?

Ryddig kaffetrakter

Reparasjonsveiledninger og støtte for kaffemaskiner fra Keurig inkludert K-Cup-systemene.



Rep: 385



Lagt ut: 16.08.2015



Våt kaffegrut spytter ut toppen i stedet for å dispensere til kopp og gjør et enormt rot. Vi har prøvd å rengjøre, tørke og prøve, samme resultat. Hvor / hva er problemet?



Kommentarer:

Jeg har renset nålene både øverst og nederst og avkalket maskinen .... Hva merdelene settes sammen igjen. Vurderinger på denne modellen er forferdelig!, si bort fra det

17.10.2016 av Deb Sunderman



Prøv fikse delen på ebay. Det fungerer.

http: //www.ebay.com/itm/EASY-FIX-STOP-CO ...

03/16/2017 av D & K Price House

Jeg bruker Keurig K-kopper (ikke gjenbrukbare) i en Keurig 2.0.

Jeg har fullført denne rengjøringsrutinen om og om igjen.

Enheten er bare 6 måneder gammel og brukes bare av meg, kanskje 5 kopper per uke.

Det er ikke tilfeldige kupp, men har en tendens til å være kopper fra en gitt boks .... feil malt kaffe? Det har en tendens til å skje med mange kopper til jeg gir resten til noen andre.

Tetningen er smidig og intakt og spissen er skarp.

Flere fora snakker bare om å rydde ut begrunnelsen som ikke løser problemet.

(og iFixit ... Jeg trenger flere omdømmepoeng for å indikere at svaret ikke var nyttig? Jeg stemmer ikke noen ned som popup-vinduet ditt indikerer, jeg indikerer ganske enkelt at det ikke løste problemet)

05/30/2017 av VWrider

Problemet vil være med den svarte gummigennomføringen som skal være på plass rundt bunnen av toppspissen. Du må se / føle deg oppover med fingrene. Et lys vil hjelpe. Den gir tetningen på toppen av K-koppene. Hvis den mangler, vil den lekke. Hvis den er skitten / skadet / dekket med tørt grunn, vil den lekke. Et annet innlegg har en lenke til hvor du kan få erstatninger for bare et par dollar hvis det mangler / trenger utskifting. Ikke bli fortalt at du bruker feil merkekaffe. Walmart-merke fungerer like bra.

01/07/2017 av ian.s

Sel mangler ikke !!! Pumper fremdeles ut grunn fra toppen! Mest sannsynlig er skyldige at tetningen ikke er tykk nok til å hindre at bakken pumpes ut av toppen når det siste trykket brukes til å tvinge vann ut av kcup! personlig Jeg tror hele denne designen er feil! Hvor ellers kommer begrunnelsen til å gå når vann er under trykk, så skyver luft dem gjennom det nederste hullet, noen ganger blokkerer det og skyver det øvre hullet, og andre ganger går det gjennom det nederste hullet! Absolutt ingen filtreringssystem eller begrunnelse er for liten! Keurig trenger virkelig en ekte ingeniør for å løse dette problemet i stedet for gjetere som sitter i et styrerom !!!!

07/12/2017 av dennis kimsey

20 svar

Valgt løsning

Rep: 670,5k

Karri Glass, ta en titt på punkteringsnålområdene og pass på at den nederste ikke er tett. Det vil føre til at alt presset fra K-cupen går til toppen. Steg 2 på denne guiden burde hjelpe deg med det.

Kommentarer:

Prøvde dette til ingen nytte !!

08/07/2017 av dennis kimsey

Selet mitt ser bra ut, og jeg forstår vel ikke hvorfor to forskjellige keurigs ville ha samme problem, og en har knapt blitt brukt! Det lekker ikke bare når grunner eksploderer og går overalt.

25/12/2017 av Gloria Beare

Dennis, jeg har to keurigs, en knapt brukt, og de gjør begge det samme - pods eksploderer og begrunnelse går overalt. Jeg ga opp og kjøpte en Cuisinart. Jeg har hatt det halvannet år uten problemer!

02/14/2018 av Gloria Beare

Dennis, jeg bruker bare Keurig-godkjente belger. Jeg har aldri brukt påfyllingskoppen. Nålen virker ikke bøyd. Jeg byttet aldri forseglingen, da jeg ikke var overbevist om at det var den skyldige. Takk for forslagene.

21.02.2018 av Gloria Beare

Fred være med deg. Jeg har det samme problemet med keurig. Jeg har en eldre, kanskje to år gammel, som hadde fungert helt bra. Jeg har brukt sprø kopper i det, og de har fungert helt fint, og så begynte det plutselig å søle over med kaffegrut som gikk ut av toppen, men jeg hadde også vann og kaffe som kom ut i bunnen, så både toppen og bunnen av koppen hadde blitt punktert. det kom bare ut fra begge steder.

Jeg kjøpte en ny keurig. det fungerte bra de første 5 koppene kaffe med de vanvittige koppene, og så begynte det å gjøre det samme. Jeg hadde trodd at det kanskje er de sprø koppene, men det gir ikke mening for meg at de jobbet i to år på den gamle, og plutselig er de ikke, og det gir ikke mening at det er tetningen på en helt ny kaffetrakter så jeg er fortsatt forvirret

Eventuelle andre tanker

Takk så mye. Gud velsigne deg

18.08.2018 av Sr. Mariam Sharbel Vianney

Rep: 49

Hvis du ser opp på den øverste nålen, bør du se en svart gummi-grommit rundt basen (toppen) av nålen. Dette presser ned på toppen av kaffeputen for å forsegle den.

Jeg fant ut at våre hadde falt av / falt ut og lå på benkeplaten. Det så ut som en gummifot for kaffemaskinen, men det manglet ingen, og jeg kastet den nesten.

Å sette den på nålen herdet lekkasjeproblemet.

Kommentarer:

Jeg hadde akkurat det samme skjedd !!! Kunne ikke finne ut hvor det gikk. Ingen omtale av det i delene av håndboken. Glad jeg reddet det !! Takk!

06/20/2017 av suesstang

Brukte en grønn tekopp, og den fungerte bra.

08/07/2017 av dennis kimsey

Det er en enkel løsning på ebay som kan løse dette. DET ER EN NY DEL FOR KEURIG BROUGERE SOM PASSER I BROUGERENS LUK SOM TREKKER TETNINGEN PÅ K-CUP-lokket for å stoppe vann og kaffe og grunn fra å rømme når bryggeren pumper vann inn i K-koppen. Det handler om $ 3 og er pengene tilbake garantert. Sjekk listen for maskinmodell som den passer inn i.

https://www.ebay.com/itm/271239290594

26.11.2017 av Dennis Gaudette

Jeg hadde det samme problemet ... gjorde alle problemer med å skyte poeng flere ganger (selv med en keurig kundestøtte gal) sendte de meg en helt ny K2.0 og aller første kopp / pod eksploderte grunn som en vulkan - helt ny maskin. Jeg har kastet bort 20 belger av forskjellige slag som jeg bare bestiller fra keurig! Jeg har kjøpt minst fem maskiner i mitt liv og har aldri hatt dette før de to siste. En mindre enn 6 måneder og en to dager gammel. Det virker som belgene ikke er kompatible. Jeg fant en gjenbrukbar keurig-kopp fra en tidligere maskin, og det er det eneste som fungerer - ikke hensikten med å ha en keurig. Omtrent å ringe til keurig igjen for å be om tilbakebetaling ... har alltid elsket dem, men jeg er ferdig. Splitter ny maskin, første pod ut - så den er ikke bøyd nåler eller mangler sel!

04/07/2018 av sherry square

Jeg hadde det samme problemet, begrunnelse skyter ut i kaffe. Problemet var ikke maskinen, det var belgene. Belgene var puffede på toppen og hadde for mye press. Nå når jeg setter poden inn for å brygge, skyver jeg ned toppen av poden for å frigjøre press. Har ikke hatt noen problemer siden jeg gjorde dette. Maskinen fungerer bra.

07/21/2018 av Vickie Gibson

Rep: 25

Ok, så det er en liten liten pakning rundt toppnålen. Dette hadde av en eller annen grunn forårsaket problemet mitt, og dermed spydte begrunnelsen fordi det ikke var noe å holde ting trygt rundt nålen! $$ & *. Løsning: Kalt Keurig (de er fantastiske) og de tilbød seg å sende ut en ny pakning (gratis og dette var en eldre maskin) sammen med et spesialverktøy som trengs for å få pakningen installert sikkert.

Jeg anbefaler å bruke lommelykt og se på nålen på toppen for å se om den nødvendige lille gummipakningen på en eller annen måte har løsnet seg og blitt kastet på toppen av en K-kopp mest sannsynlig! Ring deretter Keurig og se om de kan hjelpe deg med å løse problemet ditt?

Kommentarer:

Så jeg ringte selskapet og snakket med en tekniker, og han fikk meg til å bruke en binders til å rengjøre nålen i toppen, og det så ut til å løse problemet med spydeplasser

23/07/2018 av Cheryl Olmos

Rep: 25

Jeg har problemet med Dunkin 'har 4 bokser. Jeg prøvde en ny maskin samme jeg gikk til doughnuthus ikke noe problem alle bokser har samme produktkode

Kommentarer:

Samme her - Dunkin Donuts-belg er dårlige. Jeg kjøpte dem fra 3 forskjellige steder (inkludert direkte fra Keurig) og de skrur alltid sammen!

23.08.2019 av kokopelli20

Rep: 13

Dine gjenbrukbare k-kopper må endres. Jeg hadde akkurat det problemet og fikk nye k-kopper til å fungere

Kommentarer:

Dette problemet er vanlig for de fleste merker av gjenbrukbare - påfyllbare k-kopper. Hvis du har en som ikke lekker etter flere uker, vennligst fortell oss merket.

17.03.2017 av Dennis Gaudette

Jeg har ingen problemer med folgers. Imidlertid har Dunkin Donuts og McCafe jeg problemer.

06/30/2017 av Richard James

Dette er forårsaket av de gjenbrukbare k koppene. Endre disse og problemet er løst.

17.03.2017 av tracivincent

Dette problemet er vanlig for de fleste merker av gjenbrukbare - påfyllbare k-kopper. Hvis du har en som ikke lekker etter flere uker, vennligst fortell oss merket ..

17.03.2017 av Dennis Gaudette

Min splitter nye maskin setter grounfds i McCafe, men ikke Victor Allen hvorfor?

09/21/2017 av Timberly Stuart

Rep: 13

Jeg har brukt flere merkevarer uten produsenter. De lider alle av den samme feilen. Det er belgene. Podprodusentene bruker ikke tilstrekkelig lim for å feste toppdekselet. Dekselet trekker seg løs fra poden når lokket til kaffemaskinen er lukket. Jeg har hatt dette oftere med Gloria Jean-merket enn noen andre, men alle merker har denne feilen.

Kommentarer:

Dette er hva som skjer i mitt tilfelle også. Toppdekselet kommer uforseglet rundt den ene kanten. Problemet mitt har vært med Peets kaffe Big Bang-kaffe. Jeg tror det også har å gjøre med at poden er for presset. Jeg tror jeg har lagt merke til at det bare skjer når toppen av belgen er puffet opp litt før du setter i maskinen.

07/27/2018 av Debbie McNulty

Ja! Jeg tror trykket i en K-kopp før den er installert er en nøkkel til å forstå mange av problemene med Keurig. Når koppene bøyer seg øverst, er det trykk der inne. Jeg presser K-koppen ALLTID ned for å la den nederste nålen stikke gjennom koppen og avlaste trykket. Først da senker jeg lokket som gjennomborer toppen av koppen. Hvis dette ikke er gjort, kan toppen bli gjennomboret ... trykket skyver kaffegrunnen OPP I den øvre nålen og forårsaker tette. Dette er den eneste måten jeg kan finne ut hvordan kaffe kan komme inn i øvre nål. Jeg trykker alltid koppen først ned for å avlaste noe press, og jeg har ikke hatt noe problem på mange år. Håper dette hjelper!

07/27/2018 av David Hobson

Ja ja og ja, jeg har dette problemet med Green Mountain Souther Pecan. Jeg har hatt dette problemet så mye tid, og Keurig har sendt meg så mange gratis bokser som fremdeles ikke gir problemet. Min neste samtale er til Green Mountain. Alt jeg vil ha er kaffen om morgenen og ikke trenger å rydde opp i et rot hver eneste morgen.

hvordan få markøren tilbake på toshiba laptop

20.08.2019 av jillwingert08

@ fix8011things Jeg gjør dette - trykk podet inn for å punktere bunnen før du lukker toppen - og det fungerer fortsatt og gjør et rot.

23.08.2019 av kokopelli20

Jeg har det samme problemet med McCafe-belger som ikke har bunn.

03/03/2020 av Jeff Armitage

Rep: 13

For finmalt og vannet kan ikke presse gjennom

Kommentarer:

Jeg har en dobbel pott kurven ikke fungerer som den skal. Kaffemaling går overalt når du brygger.

28/09/2020 av myrtlestough

Rep: 35

Lagt ut: 23.7.2018

Jeg har Keurig 2.0-maskinen.

Jeg har prøvd noen av løsningene nevnt ovenfor. Fra rengjøring til gummipakninger / ringutskiftninger og enheten fortsetter å tilfeldig plassere grunner der de ikke burde være. Jeg bruker Peets (French Roast) Coffee Keurig Pods. Det øvre lokket er svakt kupplet.

Jeg setter poden inn i kammeret. Trykk deretter forsiktig på det øvre lokket for å flate det ut. Etter å ha punktert den nedre delen av poden, frigjør dette det indre trykket.

Se om enheten din oppfører seg slik jeg beskriver her :

På bryggepunktet trykker jeg på den blinkende startknappen. Normalt går jeg bort for å gjøre andre ting mens kaffen brygger. Et eller annet sted i denne prosessen får jeg bakken i kaffekoppen og tilfeldig maling som spytter ut sidene på maskinens hode. Jeg har lagt merke til en liten bevegelse i 'hodet' når bryggeprosessen er aktiv. Bare en mild opp- og nedbevegelse. Det tok litt tid før jeg faktisk la merke til det.

Nå trykker jeg på den blinkende startknappen og legger forsiktig på sølvkanten for å begrense 'hodene' opp og ned. Fra den oppdagelsen har jeg ikke hatt noe kaffegrut i kaffekoppen eller spyttet utenfor maskinen.

Det er mildt sagt en midlertidig jobb-rundt, men bedre enn å ha kaffegrut der de ikke burde være. Prøv dette og gi oss beskjed hvis dette fungerer for deg.

- Gary

Kommentarer:

Takk Gary, jeg er enig med innspillene dine. Problemet mitt har også vært med Peets kaffe og det samme scenariet som ditt.

07/27/2018 av Debbie McNulty

Jeg har hatt dette problemet med andre 'Keurig Coffee Pods' også, ikke bare de fra Peet's.

28.08.2018 av Gary

Jeg har også hatt problemer med Petes kaffe.

22/06/2019 av Charles Howard

Rep: 13

Det er en dårlig mengde kopper, men ikke på grunn av ekstra luft. Det har skjedd med meg tre ganger starter alltid med en ny boks. Jeg rengjør nålen, men fikser den ikke, så legger jeg i en kopp fra en annen eske og fungerer fint flere ganger. den siste dårlige batchen var doughnuthusmerke med en “W” støpt i bunnen.

Kommentarer:

Jeg er enig. Min batch var felleskaffe. Når kontaktet samfunn sendte meg et nytt parti, men de hadde samme partinummer og fungerte heller ikke. Jeg har rivet toppen og hellet kaffen i den gjenbrukbare koppen. Filteret inne i poden ser ut til å være for lavt, og den nederste nålen river det.

20.03.2019 av dougsce

Rep: 13

Problemet mitt var toppen rundt hullsplittene og gjorde et stort hull som bakken kommer ut av når du brygger. Rengjørte nålene, punktert før brygging, til ingen nytte.

Jeg fant ut at det å virke virker å sette et kvadrat med aluminiumsfolie på toppen av koppen før brygging.

Kommentarer:

På den gamle B40-maskinen min fant jeg ut at gummipakningen var for tykk og stanset det store hullet på de nyere belgene. Skiver et mm gummi av baksiden av tetningen, så nå bryter den ikke toppen av belgen. Nå trenger jeg ikke bruke aluminiumsfolien.

05.08.2020 av Richard Cooper

Rep: 13

Lagt ut: 28.08.2020

Jeg hadde dette problemet for over et år siden! Etter å ha kjøpt en ny brygger og den gjorde det samme, var jeg overbevist om at jeg hadde dårlige k kopper! Etter mange samtaler med Keurig nevnte jeg utilsiktet at jeg hadde godt vann fordi jeg nettopp hadde satt i en skyllemiddel og filtreringsenhet! Det var da Keurig servicedame fortalte meg at bryggerne deres ikke gjør det bra med myknervann! Sa sa det billige ole Walmart kildevannet og mine eksploderende k kopper skulle forsvinne! Jeg trodde de var nøtter, men jeg byttet til det vannet og har ikke hatt noe problem siden! Jeg hadde til og med bryggeren utenfor for søppel og hentet den inn igjen for å prøve den en siste gang. Jeg bruker den fortsatt! Ikke bruk vannmyknende vannperiode! Håper dette hjelper noen andre!

Rep: 13

Lagt ut: 28.08.2020

Jeg hadde også dette problemet, men bare med belter som virket overtrykkede. For det meste med Peets kaffeputer av en eller annen grunn. Jeg måtte sørge for at jeg satte poden inn og presset ned for å stikke bunnen av hullet og avlaste trykket før jeg lukket maskinen. Det fungerte ganske bra. Nå bruker jeg bare de påfyllbare belgene siden jeg prøver å eliminere avfall. Blir grønn :-)

Kommentarer:

Ja. Nøyaktig. Jeg holdt på å legge ut det samme.

1. januar av Myra

Rep: 25

Lagt ut: 25.04.2016

Kari, det høres ut som du prøver å brygge med en Keurig My-K gjenbrukbar kopp. Har jeg rett? Kontroller at du har fjernet koppholderen som fulgte med maskinen, og erstattet den med My-K gjenbrukbart filter. Her er en lenke til en video som forklarer hvordan det gjøres. Men det kan hende at du fortsatt har litt spyttende kaffe fordi Keurig My-K-kopper ikke fungerer for godt med mindre du endrer maskinen med det enkle reparasjonssettet som er diskutert andre steder i dette emnet. Lykke til.

https: //www.youtube.com/watch? v = hh7EC_cO ...

Oppdatering (02/27/2017)

Det er en enkel løsning på ebay som kan løse dette. Det er en ny del som passer inn i Keurig-lokket som strammer tetningen på K-kopplokket for å stoppe vann og kaffe og grunn fra å rømme når bryggeren pumper vann inn i K-koppen. Det handler om $ 3 og er pengene tilbake garantert. Sjekk listen for maskinmodell som den passer inn i.

http: //www.ebay.com/itm/PLASTIC-REFILLAB ...

Rep: 1

Det kan være bruk av K-kopper som ikke samsvarer med Keurig-design. Disse kan føre til at det dannes for stort hull øverst og forårsaker en lekker tetning. Prøv å bruke K-kopper med Keurig-navnet, logoen eller begge deler. Hullet som blir laget i toppen, bør være mer av en liten sirkulær natur i stedet for en større trekantet åpning.

Kommentarer:

Alle K-koppene har vært Keurig-merke - for det meste Green Mountain. Veldig frustrerende da jeg nettopp betalte $ 149,00 for en pott og kastet bort K $ -kopper på rundt $ 25 for å prøve å få en kopp kaffe som ikke bare er en kopp vann full av hage.

07/01/2018 av Lori Huber

Jeg bestilte Dunkin Donuts-beltene mine rett fra Keurig, så de overholder absolutt! Men de spytter fortsatt tomter overalt, og tetter opp maskinen min.

23.08.2019 av kokopelli20

Rep: 1

Maskinen ser ut til å mangle den ofte nevnte gjennomføringen på toppnålen. Imidlertid la jeg merke til at problemet med begrunnelse i kaffekoppen min bare skjedde når jeg brukte resirkulerbare belger. Mangelen på en gjennomføring så ikke ut til å være et problem da jeg brukte de ikke-resirkulerbare belgene.

Med det i tankene gjennomgikk jeg flere av løsningene som fokuserte på selve belgene. Som nevnt i mange av disse svarene ser det ut til å være en synlig 'oppblåsthet' i folielokket på de resirkulerbare belgene når jeg sammenligner dem med de ikke-resirkulerbare belgene. Jeg har brukt forslaget om å skyve poden (forsiktig) på den nedre nålen for å punktere poden / frigjøre trykket. Jeg har brukt den øvelsen i to uker nå, og har ikke opplevd noen ytterligere forekomst av begrunnelse i kaffekoppen min.

Rep: 1

Jeg arvet bare en servering av Keurig, og etter at jeg hadde rengjort den, lagde jeg min første kopp kaffe med den bare for å oppdage at det var alt i det ... yuck! Jeg søkte på internett etter svar og leste denne tråden. Jeg gjorde som anbefalt og sørget for at nålene var klare og den svarte øvre pakningen var på plass og alt var bra. Jeg prøvde en ny kopp kaffe, og den kom perfekt ut. Forvirret dissekerte jeg de to brukte K-koppene (Green Mountain-merkevaren) for å se om den første koppen hadde et problem, og ja, det gjorde det. Etter å ha trukket av foliene nøye, tømte jeg bakken og oppdaget at den defekte hadde et innebygd filter som ikke var helt festet rundt hele toppområdet. En 1 ”del av omkretsen var ikke forseglet til plastkoppen. Jeg gjentok prosessen med den “gode” K-koppen og fant ut at interiørfilteret var helt intakt og helt forseglet rundt toppen. Lang historie kort, den dårlige forseglingsjobben på fabrikken hadde fått bakken til å komme ut i kaffen. Sammenlign bildet mitt som viser en god kopp til venstre og en dårlig til høyre. Du kan ikke se noe filtermateriale på baksiden av den dårlige koppen der den ikke var forseglet, og resten av den har de gjenværende materialstykkene der jeg prøvde å fjerne den for å resirkulere koppen. En god tetning skal smeltes i plastkoppen slik at den ikke kan lekke ut innholdet, som den gode koppen til venstre.

Rep: 1

Jeg fjernet nettopp den øverste nålpakningen, satte inn en metallskive, og problemet er løst !!!

Håper dette hjelper.

Rep: 1

Så jeg hadde det samme problemet, jeg byttet til og med fra en Keurig til en Faberware. Det viser seg at Kcups selv har skylden. Se på politimannen nøye, er det toppkuppel ?? Det er for mye luft! Plasser politimannen i maskinen og skyv den ned på den nederste nålen for å frigjøre noe lufttrykk før du lukker lokket, slik at den øverste nålen punkteres og forsegles rundt den. Håper dette

Kommentarer:

Nei. Hjalp ikke i det hele tatt.

23.08.2019 av kokopelli20

Rep: 1

Jeg prøvde å bruke en composatvble k-pod, BOYDS, Farmers, og det ser ut til at det myke filteret på bunnen ikke er langt nok til å bli punktert av bunnen av nålen, men det trenger ikke å være på grunn av det innebygde filteret plast. Det ser ut til at dybdestørrelsen ikke er i stand til å treffe bunnen og gjennombore belgen. Så vann og grunn lekker over alt. Hva nå?

Rep: 1

Etter å ha returnert en maskin og fått den splitter nye til å gjøre det samme, begynte jeg endelig å peke et hull i hver pod før bruk, og dette har løst problemet omtrent 99% av tiden. Jeg holder bare en pinneand teipet til en blyant ved siden av Keurig-maskinen. Å slippe press med det lille tapphullet gjør susen.

Karri Glass